Announcement

Collapse
No announcement yet.

iCDMIX 3; Bax en Officiële site, verschil.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iCDMIX 3; Bax en Officiële site, verschil.

Hallo,

Ik ben van plan te beginnen en experimenteren met wat DJ Gear.
    Hiervoor lijkt mij de iCDMIX 3 geschikt.

Echter zie ik een verschil met het product hier aangeboden; en dat op de officiële website. (In ieder geval in afbeelding).

Deze foto staat op Bax:
    Foto bax

De Officiele website geeft deze foto:
    Foto Numark

De iPod, het display en het jogwiel is verschillend (meest opvallende verschillen).
    Maar er zijn ook merkbaar minder knoppen (en dus functies) op de foto van Bax.

Welk product ga ik, indien ik het toestel bestel via BAX, ontvangen?

Mvg

Pieter
    Last edited by Rick; Saturday-11-06-2011, 11:52.

Daar ga ik even achteraan, want afwijkende foto's horen niet. :)

Zal kijken of ik hem vandaag uit het magazijn kan laten halen, dan kijk ik even voor je.

Het is vaak het geval dat we producten al in de shop toevoegen nét na de aankondiging. Vaak zijn er dan al foto's beschikbaar, die voegen we dan ook direct toe als het kan.

Maar soms worden er op het laatste moment nog wijzigingen doorgevoerd, zoals hier waarschijnlijk het geval is. En als we daar niet van op de hoogte gesteld worden kan dat zoals hier gebeuren. ;)

Overigens pas ik wel je afbeeldingen even aan naar links, want ze zijn aardig groot. ;)

Comment

Ok,
      Hartelijk bedankt :)

Comment

Even een schopje omhoog;
        Welk toestel blijkt het nu te zijn?

Comment

Heb nog niet de mogelijkheid gehad om er naar te kijken helaas. Magazijn kon hem zo snel niet vinden die dag en het was behoorlijk druk. Nu nog steeds, maar goed. ;)

Misschien is het beter om even een mailtje naar de helpdesk te doen, dan kan iemand op het andere kantoor er misschien naar kijken.

Comment

Working...
          X