Beste mensen,
Ik heb alle troep op mijn zolder verkocht en heb €2300,00 vrij kunnen maken voor een nieuwe PA set. Ik heb al wat rondgekeken, en ben er uit dat ik alles bij BAX SHOP ga kopen. Maar ik weet nog niet wat. Het moet maximaal 200 mensen aan kunnen, en een beetje goed geluid!! Het is mogelijk dat ik de bestelling wat later plaats! De set moet bestaan uit:
- speakon of XLR aansluitingen op speakers zodat mensen ze er niet voor de lol ui gaan trekken
- een subwoofer voor de rechter en de linker kant 18"
- een top speaker voor elke kant ik denk 15"
- ik wil de topjes op de subwoofers plaatsen
- twee verstrkers of actieve speakers
- kabels 20 meter naar elke kant
- mixer/mengpaneel min. 12 ingangen
- kan honderd man aan
- actieve crossover
- alle benodigde kabels
- cd speler iPhone Dock heb ik al
Ik hoop dat iemand wat weet!!
Ik stuur dit vanaf mijn iPhone, dus volgende week plaats ik nog wat meer informatie!
Met vriendelijke groet, Gijs Rasing
Ik heb alle troep op mijn zolder verkocht en heb €2300,00 vrij kunnen maken voor een nieuwe PA set. Ik heb al wat rondgekeken, en ben er uit dat ik alles bij BAX SHOP ga kopen. Maar ik weet nog niet wat. Het moet maximaal 200 mensen aan kunnen, en een beetje goed geluid!! Het is mogelijk dat ik de bestelling wat later plaats! De set moet bestaan uit:
- speakon of XLR aansluitingen op speakers zodat mensen ze er niet voor de lol ui gaan trekken
- een subwoofer voor de rechter en de linker kant 18"
- een top speaker voor elke kant ik denk 15"
- ik wil de topjes op de subwoofers plaatsen
- twee verstrkers of actieve speakers
- kabels 20 meter naar elke kant
- mixer/mengpaneel min. 12 ingangen
- kan honderd man aan
- actieve crossover
- alle benodigde kabels
- cd speler iPhone Dock heb ik al
Ik hoop dat iemand wat weet!!
Ik stuur dit vanaf mijn iPhone, dus volgende week plaats ik nog wat meer informatie!
Met vriendelijke groet, Gijs Rasing
Comment