Announcement

Collapse
No announcement yet.

X1 Subwoofer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• X1 Subwoofer

Hallo iedereen,

Ik ga waarschijnlijk de kast van de X1 subwoofer ( zie speakerplans.com ) overnemen. Daar in zou ik de RCF LF18G401 18 inch woofer in kwijt moeten kunnen.

Als ik dit als bas-top combinatie neer zet, met mijn huidige toppen, zou het geluid dan goed klinken?

Bedankt!

edit: Bovenstaandegegevens gaan trouwens over een andere speaker, ik weet niet of jullie hier iets mee kunnen.

Als ik dit als bas-top combinatie neer zet, met mijn huidige toppen, zou het geluid dan goed klinken?
    Bovenstaandegegevens gaan trouwens over een andere speaker, ik weet niet of jullie hier iets mee kunnen.
    Dus je gaat een willekeurige driver in een speakerkast steken die daar niet op gemaakt is? Dan is de kans nihil dat het optimaal presteert.

Hiernaast kun je nooit van tevoren beoordelen of het uiteindelijk goed gaat klinken. Is mede afhankelijk van wat je er zelf van maakt, welke randapparatuur je gebruikt, welke tops je er boven zet, wat je toepassing is en de akoestiek bij de ruimtes waar je in gaat staan.

Hoe je dat kunt berekenen of bepalen? Niet tot nauwelijks. Daar zul je mee moeten experimenteren.

Comment

de speaker die er in komt is zowel voor deze kast als de andere speaker gemaakt.

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
        de speaker die er in komt is zowel voor deze kast als de andere speaker gemaakt.
        Die zin snap ik niet helemaal, iets klopt er niet

Comment

Ik bedoel, de kast is voor beide speakers goed te gebruiken, haha. Maar weet alleen niet of deze samen lekker klinkt met mijn top er op.

Comment

Dat zou je echt moeten uittesten. Klank kun je niet theoretisch bepalen, dat moet je altijd in de praktijk doen.

Comment

Oke, dankjewel.

Comment

Working...
              X