Announcement

Collapse
No announcement yet.

Studio monitoren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Studio monitoren

Ik wil nieuwe monitorspeakers. Welke vijf merken (dat BaxShop verkoopt zijn het best?
    Ik hoop op een antwoord!

mvg, Gijs Rasing

KRK speakers zijn erg populair en klinken heel goed. Daar betaal je ook wel voor.
    In het wat goedkopere segment heb je met M-audio leuke speakers voor het geld.

Het is dus van jouw budget afhankelijk wat het beste merk is.

Comment

Zelf ben ik erg voorstander van studio-monitoren van yamaha. Strak en helder geluid en een mooi design

Comment

Merken, merken, merken...

Een beste merk is er niet. Als er één ding persoonlijk is dan zijn het wel monitoren (en hoofdtelefoons, en andere zaken waar geluid uit komt). Dat is ook de reden dat er talloze monitorfabrikanten zijn. In talloze prijssegmenten. En dat is mooi, want dan is er voor elk budget wel iets te vinden. ;)

Maargoed, als het gaat om 'het beste' en er is geen opgegeven budget, dan zullen de volgende merekn wel in aanmerking komen:
        Dynaudio
        Focal
        Adam
        Genelec
        Tannoy

Comment

Ik zelf denk dat ik uit de top 5 van Rick, voor de Focal ga, is dat een goede keuze?

!!

Comment

Focal heeft verschillende series, elk weer in een eigen klasse. Misschien dat je eens een afspraak kunt maken via de helpdesk om wat monitoren te komen beluisteren. Dan heb je wat vergelijkingsmateriaal en kun je de verschillen goed horen. Ook tussen lagere en hoger geschaalde series monitoren.

Comment

Working...
            X