Announcement

Collapse
No announcement yet.

tape - artiesten rack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tape - artiesten rack

Beste techniekers onder ons,

Ik ben op dit moment bezig om een nieuw artiesten rack - tape rack samen te stellen voor allround gebruik. Moet voor zowel tape acts, (kleine) bandjes en de wat grotere karaoke acts bruikbaar zijn. Maar vooral rental proof.

Ter info: draadloze microfoons en afspeel apparatuur (CD/DVD/HD/MD spelers) is al aanwezig.

Ik had zelf wel wat in gedachten maar wil graag jullie mening er over, wat kan beter / anders / handiger, wat mist er?

Mixer: Allen & Heath ZED 14 PA mixer
    Effectenprocessor: Alesis MicroVerb 4 processor of Lexicon MX 200 effectenprocessor klopt het dat je via insert kabels maar twee kanalen kan voorzien van effectjes?

Maar wat mist er nog in dit rackje, er is mij een compressor/EQ en dergelijke aangepraat maar is het nodig?

Ook ben ik op zoek naar een combi case waar deze ZED 14 (11 HE) in past samen met een 2 of 3 HE cd controller of HD speler.

Zie o wie kan me helpen?

Groetjes,
    Patrick
    Last edited by Citybeatz; Saturday-17-01-2009, 20:53.

De Allen & Heath mixer is een goede keus als effectenprocessor zou ik gaan voor een Alesis (lekker simpel voor in de verhuur).

Of je maar 2 kanalen kan voorzien via insert kabels kan ik je niet met zekerheid zeggen. Ik geloof dat je gelijk hebt.

Een compressor is een goede aanschaf voor een tape rackje. Tevens is dit voor de verhuur ook een stuk veiliger voor je geluidset.

Comment

je kunt ook als je signaal dat naar de effectenprocessor moet er via bijvoorbeeld aux 4 uitsturen en hem bijvoorbeeld terug laten komen via een van de stereo kanalen zo kun je alle kanalen van een effect voorzien

Comment

Working...
      X