Announcement

Collapse
No announcement yet.

mk 1,2,3 ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mk 1,2,3 ?

heey iedereen,

ik ben een tijdje geleden begonen draaien en vind ook wel leuk. ik weet er alleen natuurlijk nog niet alles van en mijn eerste vraag is, komt ie hoor, wat is bij die pioneer cdj's nou het verschil tussen MKI II en III?

greetz martijn

Dit zijn verbeterde versies van dezelfde speler.
    Zo kan de MKIII van de CDJ1000 MP3-CD's lezen en afspelen, wat zijn voorgangers niet kunnen.

Comment

About Ultimate CDJ Comparison Chart and lots of related stuff in this DJ Tech Topic. DJResource, your ultimate source for information about DJ-Equipment, Pioneer DJ gear and so much more.

dat is een sheet waarin je alle verschillen kunt zien :)

Comment

Wanneer komt de CDJ-1000 MK4 en CDJ-800 MK3 denken jullie? :-D

ik denk dat het geen half jaar meer gaat duren! Ik verwacht USB ingangen, tracks lezen van de SD card, nog sneller inladen, CDJ-800 zelfde display als 1000 etc.

Comment

Ik verwacht dat het ook niet lang meer gaat duren. USB gaat de standaard worden, dus de pioneer cd-spelers moeten ook aangepast worden. Wie weet komt er ook wel een full colour lcd schermpje in. En dit alles gaat een flinke prijs hebben...

Comment

Ik denk dat Pioneer zich eerst mag verdiepen in de zoekfunctie van de MEP7000, want ik heb her en der gelezen dat deze te wensen overliet. Zeker omdat je nog niet kunt zoeken op tags en zelfs niet op een deel van de titel of artiest. Hiernaast kun je alleen zoeken in de map die je op dat moment open hebt staan.

Beetje slordig haastwerk van Pioneer om Denon en Numark bij te kunnen benen met hun producten. ;)

Ik zie het ook nog wel gebeuren dat je in je Pio een harde schijf kunt proppen die je volzet met muziek. Kopieer deze naar de andere Pio en je hebt eigenlijk geen PC meer nodig.

USB-functie begint nu al steeds meer te komen (denk aan de Beat 6 USB, Numark USB-mixers en Behringer heeft nu zelfs USB-gitaren!) en zal zeker nog uitbreiden.

Comment

ja, mijn denon dns-1200 kun je een ext harddisc op aansluiten met duizenden nummers erop, en dan ook nog eens een toetsenboord om je muziekjes wat gemakelijker terug te vinden

Comment

Ook Cortex is hier al erg ver in (ik heb zelf een hdc-3000), ik ben hier erg tevreden over.

Comment

Working...
                X