Announcement

Collapse
No announcement yet.

versterker en 2 top en 1 sub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• versterker en 2 top en 1 sub

hoi ik heb nu 2 topjes van 250 watt.
    nu wil ik dus een subwoofer kopen.
    is het mogelijk om de sub op een kant te doen met 1 top, en op de andere kant 1 topje.
    en geen sub??

groeten chiel

ps de sub heeft crosover

kan niemand mij helpen

Comment

Wat wil je voor een sub kopen, en hoeveel Ohm zijn je topjes? en wat voor versterker heb je?

Comment

Ja dat is mogelijk. Dan gaat een topje diect van uit je versterker en een gaat eerst naar de sub een daarvandaan (doorgelust) naar je tweede top!!

Comment

skytec pro 600 en 2 skytec 250 watt tops van 8 ohm en een onitronic sub die ik wil kopen van 100 euro in de bax shop.

groeten

dus aan 1katnje de sub gebruiken en later aan de 2de kant kopen?? kan dat

Comment

Ja, dat kan!! Dan moet je de andere ook later met je nieuwe sub ook doorlussen!!

Comment

dus ik kan hem dan wel ongeveer een paar maandjes zo gebruiken en na 2 maanden ofzo een nieuwe kopen er bij.
              ??

Comment

Probeer wel je vragen een beetje bij elkaar te houden als het over hetzelfde onderwerp gaat. Er lopen nu namelijk twee topics over je systeem.

Hiernaast zit niet iedereen 24/7 op het forum en kun je niet verwachten dat er altijd binnen een half uur een antwoord is. Het forum draait namelijk grotendeels op vrijwilligers die in hun vrije tijd helpen. Daar mag best wat geduld voor opgebracht worden. ;)

Comment

Working...
                X