Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark CDN 450 / automatisch beatmatchen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Numark CDN 450 / automatisch beatmatchen

Hoi,

Ik had een dj setup gekocht die al compleet in een flightcase zat.
    Daar zat een american audio dcd pro310 cd player in maar die heb ik een week later vervangen door een numark CDN 450 ( american audio staat al te koop op ebay) en nu heb ik een vraag over de cd player want de handleiding is me niet duidelijk.
    Er staat in dat hij automatische BPM heeft, wil dat zeggen dat hij de beat automatisch gelijk zet met de plaat die in andere speler zodat ik niet of toch heel weinig moet bij pitchen? zoja dat zal ik dan nog eens moeten uitzoeken want hij zet hem nog niet automatisch gelijk.

Of wil dat zeggen dat hij gewoon de BPM telt en meer niet.

Niet dat ik afhankelijk wil zijn van een BPM teller want dan leer je nooit beatmachen op de goede manier (met je oren dus) en ik zal ook werken met TT (synq X-trm-1) en daar mijn mixer geen BPM heeft moet ik dus mijn oren gebruiken, maar een BPM kan soms wel eens handig zijn bij moeilijk te mixen nummers.
    Last edited by Mol; Tuesday-12-07-2011, 23:01.

automatische BPM herkenning met tapknop voor override (voor als je zelf wil tellen).
    Geen auto BPM matching (dus nee)

Comment

In de handleiding en op de site van bax.nl staat toch automatische beatmatch functie

Comment

Dan staat daar ook vast wel in hoe het werkt... probeer de tab toets eens langer dan 2 seconden in te houden, voor zover ik op een foto kan zien zou die het dan moeten doen.

Comment

in de handleiding van mijn CDN450 staat helemaal niks van automatisch beatmatchen, en ook niet op de site van numark zelf. dus is vrees dat er een fout staat op de site van bax (of zij weten iets dat ik niet weet)

de TAP knop ingedrukt houden activeerd autoBPM, telt alleen de beats, doet niets matchen
          Last edited by zassie; Wednesday-13-07-2011, 11:52.

Comment

Producttekst aangepast, vermoedelijk een verkeerde interpretatie van specificaties door diegene die 'm heeft ingevoerd. ;)

Comment

Working...
            X