Announcement

Collapse
No announcement yet.

Probleem met mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem met mixer

Hallo Allemaal,

Ik heb een probleem met een behringer Fx1622
    Sinds vandaag krijg ik nauwlijks lage tonen door.
    EQ e.d. staat allemaal goed (zelfs vol open)

Heeft iemand een idee? Gister werkte hij nog perfect.

Groet,
    Tom

Check je kabels eens, vaak krijg je dit als je kabel er niet helemaal goed inzit.

Comment

Alles gecheckt.
      Volgens de helpdesk is het paneel gewoon kapot. Beetje jammer dat de garantie net 3 maand vervallen is. Dit wordt dus een nieuwe.

Heeft iemand een idee voor een vergelijkbare maar kwalitatief betere mixer?

Comment

Je zou kunnen gaan kijken voor een Allen & Heath zed 12 fx. Is wel duurder maar ook een stuk meer kwaliteit in elk opzicht. Wij zijn ook erg te spreken over onze zed 420.

Comment

Ik heb nu het oog op de Mackie Pro fx 12
          De mixer die jij noemt ligt toch iets boven het budget. Het is nogal een onverwachte aankoop namelijk.

Comment

Mackie maakt over het algemeen ook prima spullen. Een geluidsbedrijf hier in de buurt werkt al tig jaar met Mackie PA mixers en is daar zeer over te spreken.

Zo te zien is dit wel een wat goedkopere serie, maar het zal vast een heel stuk beter zijn dan Behringer. En je krijgt er 5 jaar garantie op, dus voor dat geld zou ik het zeker doen!

Comment

je zou ook nog even contact met Behringerzelf op kunnen nemen. Zij zijn erg behulpzaam ook buiten de garantie

Comment

Contact met behringer is niks uitgekomen.

Denk dat ik dan voor die mackie ga, heb alleen een probleem met het inbouwen daarvan maar daar loopt een ander topic over.

Of heeft iemand nog suggesties voor een andere mixer?

Comment

Working...
                X