Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jbl tr125 - jbl jrx125

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jbl tr125 - jbl jrx125

Heeft de JBL JRX125 net zoveel kwaliteit als de JBL JRX115, of betere?
    Ik hoop op een antwoord.

Originally posted by GRasing View Post
    Heeft de JBL JRX125 net zoveel kwaliteit als de JBL JRX115, of betere?
    Ik hoop op een antwoord.

XD foutje?

Comment

Mm, de JBL JRX125 zal wel iets harder gaan omdat deze een dubbele wooffer voor de mid en lage tonen heeft. In het geluidskwaliteit zal ook wel wat verschil in zitten maar niet super veel. Ligt er aan wat je wilt, een JBL JRX125 kan slecht op een statief dus die zou je dan op een tafel o.i.d. moeten zetten. Een JBL JRX115 daar op tegen kan wel makelijk op een statief. Het is net wat je wilt, moet het hard gaan? Dan zou je het beste voor de JBL JRX125 kunnen kiezen.

Comment

En de JBL TR125 tegen de JBL JRX115??

Comment

De tr is de voorloper van de jrx serie google maar eens.

Comment

Originally posted by djtommie View Post
            De tr is de voorloper van de jrx serie google maar eens.
            En heeft dit invloed op de kwaliteit van het geluid?? Denk dat het wel beter zal zijn!:-D:-D

Comment

de jrx serie klink erg schel en dat zal met de voorloper ook zijn geen ervaring helaas.

Comment

Ik ken de JBL TR125, ze hebben er vier bij mij op school en er zit goed geluid in. Ze hebben er geen EQ tussen staan. Met een versterker van 'audio?'

En als ik bij de JRX er een (goede) EQ tussen zet wordt het waarschijnlijk beter, of niet. Welke 15'' fullrange speaker is anders een goede vervanger?

Comment

Als je niet bang bent voor dap.. kijk eens naar de X-serie, die dingen doen het stiekem eigenlijk best wel goed.

Comment

Normaal gesproken ben ik bang voor DAP. Maar deze speakers zien er wel goed uit moet ik eerlijk zeggen.

Comment

Ik heb verschillende keren de dap x serie gehoord.
                      2 x12 en 2 x15b dit klink zeker goed voor een man of 150.
                      Ook 1 x 12t met 2 x 15 hl per kant dit klink zeker lekker en strak als je het goed afsteld.
                      Ik ben heel erg te spreken over de dap x serie.

Comment

Working...
                      X