Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vergelijken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vergelijken

Ik ben de laatste dagen erg opzoek naar een goede microfoon.
    Ik heb er 2 gevonden, alle reacties er op zijn anders.
    Nu weet ik dat er op Bax-Shop Forum veel professionele mensen zitten die mijn vraag kan beantwoorden.

Welke is beter heeft kwaliteit en is een aanrader?

Link 1: http://www.bax-shop.nl/mic.-accessoi...t-details.html

Link 2: http://www.bax-shop.nl/condensator-z...t-details.html

De microfoon heb ik nodig voor het draaien op een radio, dus wat is voor mij een aanrader en welke is goed?

Bedankt!
    DJgosp

De Shure is gewoon goed dat weet ik wel, de samson ken ik niet.
    De shure's zijn dan ook zeer veel gebruikt, voodeel van de shure daarbij is ook nog eens de "losse" usb module, dus eventueel kan je de microfoon later ook gewoon nog op een mengtafel oid. aansluiten, dat gaat je met de samson niet lukken. De samson is overigens condensator, en de shute dynamisch, dus een totaal ander soort microfoon.

Comment

Zou jij dan weten wat ik allemaal nodig moet hebben voor de Shure?
      Ik sluit hem niet aan op een mengpaneel, het is gewoon om te draaien met Sam Broadcaster.
      Ik zal nog wel dingen nodig hebben of niet? Een standaart of zo

Comment

Waarom ben je een nieuw topic gestart? Nu stel je eigenlijk weer je vraag...

Comment

Klopt, maar mijn vriend had die ene microfoon ontdekt en vond ik ook redelijk aardig.
          En ik wil gewoon weten wat er voor de Shure nogmeer nodig is voor gebruik, weet jij dat misschien?

Comment

Voor de Shure heb je nog een XLR kabel nodig eventueel als je verder als 3 meter van je pc af wil zitten met de microfoon.

Comment

Daar heb je niks voor nodig, gewoon usb in pluggen in de pc en wala. Klaar!

Comment

Working...
              X