Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke mixer? Graag advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke mixer? Graag advies

Hallo,
    Ik ben op zoek naar een nieuwe compacte mixer/mengtafel voor een bestaand pa systeem. Ik wil er 2 microfoons, een cd speler en een computer op aan kunnen sluiten.
    Zelf ben ik al op zoek geweest en kwam uit bij de volgende mixers
    Yamaha mg102c - Phonic am124 of de phonic am440.

Dit zijn allemaal goedkope mixers die het volgens mij aan moeten kunnen.
    Nu is mijn vraag of deze mixers ook inderdaad geschikt zijn en wat het verschil tussen yamaha en phonic is qua geluid en degelijkheid.

Ik hoor graag..

Welkom op het forum!

Wat het verschil is? Het zit hem in de kwaliteit. Phonic staat (ietsjes) onder Yamaha. Je zult eigenlijk bijna tot geen verschil horen kwa klank. Ik raad jouw zelf de Yamaha MG102C aan. Zijn kleine en erg makkelijke tafeltjes. Zelf heb ik ook diverse spullen van Yamaha. Het zijn deer degelijke apparaten die zeker doen wat ze moeten doen.

Comment

Kleine (en goedkope) mengtafels?

Dan is er maar 1 goede keus in mijn ogen.
      Check de VLZ3 tafeltjes van Mackie eens.
      Die klinken helemaal prima en zijn ook lekker compact. :)

Comment

Allen & Heath ZED-10 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Comment

Bedankt

Ok, bedankt voor jullie input.
          Door de link naar de zed-10 begin ik nog wat te twijfelen.... Ziet er ook goed uit.

Vooralsnog denk ik dat het de yamaha gaat worden.
          Nogmaals bedankt....

Comment

Als je gaat voor prijs kwaliteit, de allen & Heath. Ik zeg niet dat de yamaha slecht is maar ik denk dat je veel meer mixer terug krijgt voor een beetje meer geld. (ikzelf ga de ZED14 binnekort aanschaffen)

Comment

allen/heath is inderdaad perfect. daar haal je veel meer uit. de mackie gaat echter weer langer mee. yamaha is de tussenweg

Comment

Hallo,
                Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor de allen & heath zed-10
                Vandaag alles aangesloten en het werkt perfect! Mooie handzame mixer en zeer degelijk..
                Ben er erg blij mee :-)

Comment

Mooi! En als je nog vragen hebt kan je ze natuurlijk altijd stellen.

Comment

Working...
                  X