Toch zou ik (als ik de TS was) beide speakers even gaan beluisteren en ZELF ondervinden welke het beste klinkt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ervaringen Mackie SRM450v2?
Collapse
X
-
Originally posted by waltervanpeene View PostEn met een eqtje er tussen kan je er nog redelijk geluid uit halen hoor.
Het licht er aan wat hij wil, met en uit de RCF kan je eg veel halen.
Zeker als je wat verstand heb van afstellen en je gehoor niet al te slecht is door altijd aan HARD HARD HARD te denken.
Comment
-
Als het om een investering van een paar honderd euro gaat, waar je dan een klein bedrag aan reiskosten voor moet investeren, is het natuurlijk wel de moeite waard. :)
Plus, als je via de helpdesk even een afspraak maakt en aangeeft wat je graag wilt komen beluisteren zorgen wij gewoon dat het klaar staat. Dan ga je tenminste met iets naar huis waar je 100% tevreden over bent en waar je ter plekke nog vragen kunt stellen.
Showroom is met het openbaar vervoer goed te bereiken, plus we kunnen de speakers altijd nog nasturen als je de keuze gemaakt hebt, sjouwt zo lastig in de trein. :mrgreen:
Comment
-
ik heb in ieder geval ervaring met de 2e versie (China model) van de SRM450, de RCF 312A en 322A.
Voor mijn gevoel ging de Mackie het luidst, in ieder geval klonk het harder dan de 312's die ik daarna kocht omdat daar de geluidskwaliteit veel beter van zou zijn. Ik moet zeggen dat me dat opzich wel mee (of tegen) valt, ze klinken wel anders maar ook de RCF's knijp ik een beetje rond de 2-4kHz. Kennelijk zijn er maar weinig (of misschien wel geen?) betaalbare 'pro' merken die het voor elkaar krijgen om een kast zo te maken dat ze net niet agressief klinken als ze hard staan. Kan natuurlijk ook marketing zijn om mijn eerder genoemde constatering ;)
Om te zeggen dat de Mackies slecht klinken vind ik overdreven, voor wat disco werk zijn ze prima en spraakverstaanbaarheid met een SM58 achterin geprikt is top.
Comment
Comment