Announcement

Collapse
No announcement yet.

jullie mening graag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

na wat info bij kennis te hebben vergaard ( maakt zelf muziek nummers )
    denk ik voor deze te gaan Power Dynamics, 15" / 600W Actieve Luidspreker.
    hij adviseerde voor speakers te gaan met min 15'' woofers erin
    kan deze dus ook kopen en is gelijk een set, wat denken jullie

[edit link weg
    Last edited by Rick; Saturday-06-08-2011, 12:29.

Comment

Sorry, maar link leidt naar een advertentie voor een andere webshop, dat hebben we liever niet. ;)

Comment

oke , was gewoon linkje naar marktplaats vandaar.

deze zijn bij bax niet te krijgen volgens mij ??

Comment

Nee, hebben we niet.

Maar ik vind het advies voor speakers met 15 inch woofers wel erg absurd als het gaat om speakers voor in een studio. Neemt veel te veel plaats in, is geen goede referentie van je geluid en het grootste deel van zijn capaciteit gebruik je toch niet.

In prijscategorie 400 euro zou ik gaan voor een setje Behringer B3031A studiomonitoren. Waarom deze?

- Het is een tweeweg-systeem, iets wat ook veel van je luisteraars zullen hebben
          - Het is een systeem dat redelijk wat bass kan produceren, gezien je voorkeuren hou je daar wel van. ;)
          - prijs/kwaliteit is ideaal
          - je kunt de luidsprekers makkelijk plaatsen en optimaal richten voor de beste geluidsweergave. Een PA-speaker zoals jij aangaf is bedoeld om een héle ruimte te voorzien en niet één of enkele gebruikers
          - 15 inch speakers zijn veel te groot en onhandig voor een studio

Plus ik durf er om te wedden dat de geluidskwaliteit van deze Behringers beter is dan die van het setje dat je aangaf. En dat komt puur omdat je deze het beste voor binnen, in een relatief kleine ruimte kunt inzetten. PA-speakers zijn voor zaaltjes en buiten.

Plus, de klank van de Behringers kun je hélemaal aanpassen naar de akoestiek van de ruimte.

Comment

miss dat ''studio'' verkeerd word begrepen, is ruimte van 30 m2 die als dj/radio studio word gebruikt voor internet radio. en waar regelmatig word gezongen.
            wil geen aankoop gaan doen waar ik later spijt van krijg.
            en idd het mag best hard gaan en een goeie bas mag niet ontbreken , bij mijn 5.1 set van nu staat een aktieve sub van 120w , wil dus graag goeie bas houden

kunnen jullie van bax niet hier komen met verschillende opstellingen (lol)

Comment

kunnen jullie van bax niet hier komen met verschillende opstellingen (lol)
              Dat kan, maar kost je waarschijnlijk meer dan de set moet gaan kosten. ;)

Waarom draai je het niet om en kom je naar ons? Lijkt me een stuk makkelijker.

Comment

haha zeeland is voor ons ook niet om de hoek.
                eerst maar kijken of hier in de buurt een zaak is waar ik kan luisteren

Comment

Working...
                X