Announcement

Collapse
No announcement yet.

kaoss pad 3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kaoss pad 3

Zijn er hier personen die werken met de kaoss pad 3?
    Ik zou er eentje willen aankopen, maar voor ik dat aankoop wil ik me eerst goed informaren.

Is dat makkelijk in gebruik.
    Is de handleiding in het nederlands.
    ...

Ik ben al een hele tijd op google aan het zoeken, maar veel nuttige informatie kan ik niet vinden, ook de filmpjes op youtube zijn niet erg duidelijk hoe dat ding werkt.

Bij mij zit er een Kaospad mini (dus niet de 3) ingebouwd in de mixer.
    Deze heeft 99 effecten, door een bepaald effect te selecteren en vervolgens over het "pad" te wrijven verander je dit effect.
    Tevens kan je handmatig de BPM bepalen en een effect vasthouden.
    Leuk speeltje

Comment

Ik heb gisteren de korg kaoss pad 3 van iemand gekocht, deze zou normaal morgen moeten aankomen. Als ik hem wat heb getest zal ik hier even m'n bevindingen zetten na het weekend. :)

mvg Simon

Comment

Ik ben sedert vandaag eigenaar van een kaoss pad 3, deze nacht op mijn werk eens rustig de handleiding doornemen. Volgende week moet ik niet werken en dan probeer ik de kaoss aan te sluiten en er wat mee te spelen om te zien of het me ligt of niet.

Comment

Zoek op youtube maar eens naar Beardyman. Hij gebruikt 1 Kaosilator en 4 Kaoss Pad 3. Geweldig wat hij daar allemaal mee kan. (hij gebruikt wel meer maar daar doet hij het meeste mee.)

Comment

Ik dacht even wat te spelen met de kaoss, maar ik kan hem niet aansluiten op mijn mengpaneel want die heeft geen send-return, dus is het wachten op mijn reloop mixer.

Comment

Vraagje,

Op mijn Reloop RMX 40 DSP/USB is de send return met jack en op de kaoss pad3 is het met cinch, welke kabel heb ik dan nodig of moet ik daar een tussenstuk gebruiken die van jack naar cinch gaat?

Comment

Na wat op de site van bax te hebben gezocht, moet ik waarschijnlijk deze kabels hebben om de send return van mijn reloop te verbinden met de kaoss pad3.

Procab CAB631 Basic koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Ik ben benieuwd of ik dan ook nog de effecten op de reloop kan gebruiken.
                Last edited by Mol; Thursday-11-08-2011, 17:48. Reason: Rellop aangepast naar reloop

Comment

De kabel klopt inderdaad.

Wat betreft de effecten, durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Comment

bedankt rick, ik moet toch wat spullen bestellen, dus bestel ik deze dan ook maar mee.

Comment

De kaoss is aangesloten maar ik krijg er nog niets uit van effecten?
                      De effecten die standaard op de reloop zitten werken wel.

Aansluiting van de kabels.

Mengpaneel: send / kaoss: line in
                      Mengpaneel: return / kaoss: line out

Er bestaat een forum voor de kaoss pad maar dit is een engels forum en mijn engels is zo slecht dat ik daar geen vraag durf te stellen.
                      Last edited by Mol; Friday-12-08-2011, 15:02.

Comment

Effecten selector op send/return zetten!

Comment

Dat is dat knopje achteraan?
                          Dit staat op send.

Comment

Niemand die me verder kan helpen?
                            Ik krijg geen geluid uit dat spel

Comment

Je moet op je rmx40 het effect "send/return" selecteren. ;)

Comment

Working...
                              X