Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop RMx-40 DSP

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop RMx-40 DSP

Heey,

Ik heb een probleem, ik heb vanochten een tweedehans Reloop RMX-40 opgehaald bij een man die zei dat alles het nog perfect deed enzovoort en dat doet die ook grotendeels! Maar nu het probleem de effecten, als ik een effect wil doen op bijvoorbeeld channel 1 dan zet ik die draaiknop om naar ch1 maar dan blijft het lampje onder de bpm counter gewoon branden op ch4. nu wisselt dat lampje ook soms naar een willekeurig kanaal? weet iemand wat het probleem is of dat ik iets fout doe ofzo? maar al zet ik mijn ipod dan in ch4 en dan brand het lampje ook op channel 4 dan doet het effect het gewoon maar dan probeer ik hem uit te zetten en dan blijft die gewoon doorgaan?

De problemen zijn dus: de chanel wissel draaiknop doet het niet voor de effecten.
    En de uit en aan knop van de effecten doet het dus niet goed.

Weet iemand wat het probleem is of hoe ik dit kan oplossen?
    Anders breng ik de mixer gewoon terug naar de man en vraag ik mijn geld terug.

Alvast bedankt!

Daan
    Last edited by Daan2312; Saturday-06-08-2011, 14:49.

Helemaal niemand die me kan helpen?

Comment

Het probleem wat ik na jaren met deze mixer kreeg was inderdaad dat willekeurige potmeters het begaven. Vreemd genoeg ook potmeters die ik nauwelijks gebruikte. Dat kan natuurlijk met stof/vocht gehad te maken. Mijn conclusie: als je 5 jaar plezier van een mixer hebt gehad voor iets meer dan EUR. 200,-- mag je niet klagen. Mijn advies aan jouw: terugbrengen tenzij je er verschrikkelijk weinig voor hebt betaald.

Comment

oké naja ik heb er 200 euro voor betaald vergeleken met de winkelprijs bij bax (359) is dat natuurlijk een super deal geweest, ik heb net een emailtje naar URS gestuur (Nederlandse reloop dealer) met de vraag of ze het kunnen repareren.

Comment

Working...
        X