Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer bouwt iNuke Boom iPhone-speaker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer bouwt iNuke Boom iPhone-speaker

Behringer bouwt aan een iPhone dock, die zo groot is als een auto!

Het apparaat gaat $30.000 kosten. De speaker zal in januari op de beurs CES 2012 worden gedemonstreerd. De 300 kilo zware iNuke zal wel met speciaal materieel op de beursvloer naar binnen moeten worden getakeld. De monsterspeaker is overigens niet bedoeld voor in de woonkamer of op feesten en partijen, maar als eyecatcher tijdens de beurs. Behringer heeft gekozen voor een vermogen van zo’n 10.000 Watt waarmee de muziek tot in afgelegen beurshallen te horen moet zijn. Behringer is fabrikant van professionele audio-apparatuur. Ze zullen tijdens de CES een nieuwe lijn consumentenproducten uitbrengen, die heel wat minder vermogen en een heel wat vriendelijker prijskaartje zal hebben.

De nieuwe productlijn krijgt de naam Eurosound en is gericht op prosumers: consumenten die het geld ervoor over hebben om bijna-professionele producten te kopen. Er komen vier onderdelen in de Eurosound-lijn: Home, Live, Portable en Creation. Creation is speciaal gericht op muzikanten, terwijl Home is bedoeld voor mensen die thuis het effect van een liveconcert willen. De Live-producten zijn voorzien van een versterker en de Mobile-producten zijn bedoeld voor mobiel gebruik. Verdere details zijn nog niet bekendgemaakt, maar in januari is in Las Vegas te zien wat Behringer precies van plan is.

Bron: iPhoneClub.nl

hoeveel meter bereik zal hij hebben??

Comment

lijkt mij niet erg handig op het strand! lol

Comment

Behringer heeft gekozen voor een vermogen van zo’n 10.000 Watt waarmee de muziek tot in afgelegen beurshallen te horen moet zijn

En toen begon de ellende, want de andere fabrikanten willen geen berhinger geluid in hun stand... dus dat wordt flink tegen elkaar opblazen :P

Comment

Als een A merk dit nou eens zou maken...

Want ik vind eigenlijk $30.000 overdreven voor zo'm ding als dit hoor.

Comment

Originally posted by SLGV View Post
            En toen begon de ellende, want de andere fabrikanten willen geen berhinger geluid in hun stand... dus dat wordt flink tegen elkaar opblazen :P
            oew ik wil heen, krijgen we SPL battle van de eeuw,

JBL vertec vs F1
            en martin vs EAW
            enzo, enzo,

Comment

Dan kom ik ook even kijken!

Comment

Wat een gehype.

Sorry hoor maar 300 kilo en dan al gaan praten over speciaal matrieel de beursvloer op takelen. Ja ja ik noem dat gewoon een pomp / pallet wagen. Ook het vermogen van 10.000 watt kijk ik niet heel erg op. Behringer kennende is dit een piek vermogen wat ze opgeven. Hier hebben we zelf ookal een keer problemen mee gehad doordat iemand alleen een amp wilde voor 2x 800 watt op 8 ohm. Geven hem een palladium 2000 mee en belt een paar uur later op dat alles is opgeblazen omdat de speakers veel minder vermogen konden hebben. Deze waren 200 rms maar hier moest nog wel even flink naar gezocht worden. Stond er nergens echt helder en duidelijk op. Alleen de 800 en 400 stonden er lekker groot op.

Ook ben ik wel benieuwd dat wanneer je 1 speaker aanzet in een actieve beurshal je het op de meest afgelegen hallen ook nog hoort. Nope gaat het niet worden. Er zal veel teveel overig geluid zijn. Dus ik geloof er geen ene moer van dat ze ook maar iets daarvan waar kunnen maken.

Stel dat er spl db wedstrijden tegen elkaar gaan komen hoef ik er niet bij te zijn.

Ik hoef niet doof te worden.
                Als het voort zo hard gaat en tegen elkaar in klinkt het toch nergens meer naar.

Maar behringer heeft wel precies wat ze willen zonder ook maar 1 ding te hoeven laten horen. Promotie en publiciteit

Comment

Rick, kan ik er 2 bestellen via bax? graag tegen morgen leveren :-)

Comment

Ik vind voor 300KG eigenlijk best een licht dingetje, die zo groot als een auto is. Maar dat ''Speciale vervoersmateriaal'' sterk overdreven. Stuk of 8 wieltjes eronder en klaar!

Comment

Alles wat lijkt op: "Speciaal, extra, meer etc" kan je weglaten want dat zijn enkel wat kreten die de marketing mensen bedacht hebben om aandacht te krijgen. (en het werkt dus ook nog )

10kw... das toch gewoon hetzelfde als er uit een FPQ10.000 komt. eigenlijk niet veel speciaals aan dus.

Comment

300 kG voor zo'n groot geval??? dan zitten er ook helemaal geen lichte drivers in:O als je een kast hebt, van hout, uitgaande van 18mm berken multiplex.
                        Zo kom je al aan een groot deel van het gewicht, ik neem aan dat er ook een beetje extra rommel in zit om het signaal goed in te sturen richting de versterker, vanuit de iphone/ipod.
                        Komt natuurlijk de versterker nog bij.
                        Ben benieuwd:O

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
                          Ik vind voor 300KG eigenlijk best een licht dingetje, die zo groot als een auto is. Maar dat ''Speciale vervoersmateriaal'' sterk overdreven. Stuk of 8 wieltjes eronder en klaar!
                          Of 3 van deze Dan heb je al meer dan genoeg draag vermogen en kiept de inuke niet om zoals bij 2 wieltjes.

Dus eventueel 4 voor nog wat meer stabilitijd maar meer is eigenlijk al niet nodig.

Ik heb nog een wat ouder amp rack van 160 kilo. Dit duw ik in me eentje in en uit de aanhanger. Ook een dorpeltje is nog niet eens zoon probleem.

Nu willen ze dus bij behringer zeggen dat hun om iets van 300 kilo op de plaats te krijgen opeens speciaal matriaal nodig hebben.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                            Nu willen ze dus bij behringer zeggen dat hun om iets van 300 kilo op de plaats te krijgen opeens speciaal matriaal nodig hebben.
                            Dat noemt men tegenwoordig ook wel gewoon 'ONZIN!'

Comment

Ik zeg dat dit de grootste flop gaat worden van Behringer. Wie gaat nou zo iets kopen, van 1. Behringer ( staat nou niet bepaald bekend om goede kwaliteit ) 2. $30.000 ?! daar koop je een dikke P.A voor!

Comment

Working...
                              X