Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ TECH 4MIX VIRTUAL DJ aansluiten aan samsung galaxy tab 3 lite lukt niet.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ TECH 4MIX VIRTUAL DJ aansluiten aan samsung galaxy tab 3 lite lukt niet.

Beste forumleden,

Namens mijn zoontje de volgende vraag;

Als hij zijn DJ setje aansluit op zijn tab 3 lite via een usb verloopstekkertje , gaan alle lampjes ffff branden zoals normaal maar daarna lukt het hem niet verder om er muziek uit te krijgen.

kan je de de tab 3 lite samsung hiervoor niet gebruiken of heb je een speciale app nodig ? Niet alle dj apps kan je namelijk downloaden op de tab 3 lite.

alvast bedankt

Tim

Beste Tim,
    Wat voor DJ setje heeft uw zoontje?
    Misschien dat hier een specifiek programma bijhoort.

Comment

De DJ set is de DJ Tech 4mix en daar hoord virtual DJ lite bij.
      Maar ik vrees dat deze set enkel op pc of Mac zal werken.niet op een tablet.

Comment

ik vrees t ook

Edit: Een offciele virtual DJ app kon ik niet vinden, maar er zijn wel dingen die erop lijken, wellicht kun je iets in de playstore vvinden dat smanewerkt. kwestie van proberen.
        Last edited by NielsR; Thursday-10-12-2015, 00:47.

Comment

Het is in de basis een midi controller dus zul je met een app waarmee je zelf mappings kan maken uiteindelijk de bediening van de knoppen wel werkend kunnen krijgen. Het grootste probleem is die tablet. Die is namelijk niet krachtig genoeg om audio met een lage latency te verwerken.

Mijn advies: sluit die controller aan op een computer en gebruik de meegeleverde software. Ga geen tijd verspillen aan het werkend proberen te krijgen met die tablet, dit zal nooit bevredigend gaan functioneren.

Wil je per se een controller voor een tablet, dan zal je moeten investeren in een geschikte tablet (iPad) en een daarvoor geschikte controller.

Comment

Working...
          X