Announcement

Collapse
No announcement yet.

Main Input Behringer FX 2000 US

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Main Input Behringer FX 2000 US

Beste leden van het baxshop Forum

Ik ziet met een vraag en wel het volgende

Ik heb de Behringer FX2000USB Mixer ( Mengpaneel )
    Daar heb ik al een Virtualizer op zitten via de Send en de return ingang

Maar nu komt er een Processor bij kan ik deze aansluiten op de Main input daar was ik benieuwd nar
    En zo ja welke kabels heb ik dan nodig

Later wil ik er ook nog een equalizer op aansluiten maar die kan dan in een soort loop worden geplaatst met kabels doorlinken van de Out puts naar de inputs

Goed ik hoop dat ik duidelijk ben met mijn vraag en hoop dan ook dat het begrepen wordt

Originally posted by Magictrance View Post
    Ik heb de Behringer FX2000USB Mixer ( Mengpaneel )
    Daar heb ik al een Virtualizer op zitten via de Send en de return ingang
    De FX2000 is de Virtualizer, welk mixer heb je nu?
    Maar nu komt er een Processor bij kan ik deze aansluiten op de Main input daar was ik benieuwd nar
    En zo ja welke kabels heb ik dan nodig
    Wat voor (welk) "processor"? Main input??
    Later wil ik er ook nog een equalizer op aansluiten maar die kan dan in een soort loop worden geplaatst met kabels doorlinken van de Out puts naar de inputs
    Goed ik hoop dat ik duidelijk ben met mijn vraag en hoop dan ook dat het begrepen wordt
    Waarom zou je dat (willen) doen?

Comment

Sorry ik he de dx2000usb

Waar ik het voor ga gebruiken is radio broadcasting

Comment

Je kan eventueel (als alles wat gemixed is er door moet gaan) de main outputs inserts gebruiken om alles te 'processen' of te EQen.
        Of via de insert op alleen ingang 1 of 2 (om alleen wat daarop inkomt te 'processen').
        Ja je kunt (als alles line niveau is) ook eventueel apparaten achter elkaar (dus output app 1 naar ingang app 2 enz) door linken.
        Let wel dat wat er op app 1 gebeurd (effect bijvoorbeeld) dan ook op app 2 wordt aangeboden.
        Tis maar wat je allemaal wil doen...

Comment

Dank je wel inderdaad heb alles via de Mainoutput doorgelust naar de versterker en idd het werkt super zo

je kunt de rij zo lang maken als je wilt dan alleen wel op letten waar je de apparaten in volgorde neer zet

Dank je wel voor de Tips

Comment

Working...
          X