Announcement

Collapse
No announcement yet.

b1500 subwoofer voor deze toppen..?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• b1500 subwoofer voor deze toppen..?

Hoi,
    zoals ik altijd doe stel ik me even voor:

Ik ben Jamal en ik ben beginners dj. ik had een vraag over een subwoofer, na aanschaf van de behringer b212d toppen ben ik toe aan subwoofers.
    ik zat te denken aan de Behringer b1500 2x te nemen.
    is dit is een goede keus?

Sommige mensen vertellen dat je voor het geld (320,-) beter kan hebben.. is dit zo?
    raden jullie me deze subwoofer aan?

Groetjes Jamal

Ik heb de B1500d subjes. ik ben er over het algemeen heel tevreden over. Lekker diepe bas en neemt mijn B212D's net op de juiste frequentie over. Ik ben begonnen met een subje alleen die kan twee B212D's net niet bijhouden. Met 2 gaat dit met gemak. Je zou eventueel nog kunnen kijken naar de American audio PXW 15 en de alto pro 15 sub. De Devine kan misschien ook nog wel maar ik denk dat deze wat minder is. Het beste is dat je gaat luisteren, ik heb geen van alle gehoord maar ik denk dat je bij de B1500D echt waar krijgt voor je geld.

Mvg. DB DJ

Comment

Oke stel ik wil ze beluisteren zou je dan naar baxshop kunnen gaan en je topjes zo mee kunnen nemen?

Comment

Ja, dit kan daar altijd naar mijn ervaring.
        Ik zou ze inderdaad meenemen want dan hoeven ze daar niet zoveel dozen te openen maar wanneer je dit niet doet, doen ze het graag voor je. Super ervaringen mee.
        Ik zou wel van tevoren even laten weten wanneer je komt zodat ze vast wat kunnen opstellen.
        Moet je wel natuurlijk even de voorraad in de gate houden.

Comment

Oké bedankt voor je informatie!

Ik ga binnenkort de subs beluisteren samen
          met me tops!

Comment

In overleg is veel mogelijk hoor. Als je met het OV komt kunnen we de spullen ook altijd nasturen via de post. ;)

Comment

Ik was effe vergeten dat dit baxshop was..! :P

Comment

Working...
              X