Announcement

Collapse
No announcement yet.

draaien op gebrugde modus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Speakers werken als je het ij vraagt gewoon op wisselstroom. Zet maar eens een gelijkstroom op een speaker. Je ziet dat deze of naar voor gaat of naar achter gaat, maar daar blijft hij dan stil staan. Door de wisselstroom kan deze bewegen, naar voor en weer naar achter!

Comment

Hmmpppfff... beetje faal weer van mij :P

Wat ik (denk ik) bedoelde is iets met de condensators waar (in delen van je amp) sprake is van gelijkstroom, maar nou wordt ik ook warrig...

Comment

Van een versterker weet ik alleen dat er een (soms TE zware) spoel in zit, en een (som ook TE zware) voeding in zit!

Hier is een site waar alles nog eens leuk staat uitgelegd!

Comment

te zwaar?

Originally posted by JanPetersen View Post
          Van een versterker weet ik alleen dat er een (soms TE zware) spoel in zit, en een (som ook TE zware) voeding in zit!

Hier is een site waar alles nog eens leuk staat uitgelegd!
          ok,maar wat betekent dit voor mij

Comment

Dat je beter een Synq Digit of een vergelijkbare class-D versterker dan een bakbeest van 40kg...?

Comment

4 Ohm speaker aansluiten op een bridged amp leverd een weerstand van 2 Ohm op.
              Weet niet of die amp dat lekker vind.
              Staan ook aleen maar 4 Ohm en 8 Ohm belsting bij de bridged mode.

Comment

De versterker zal gewoon 4 ohm speaker in brigde zien als een 4 ohm. Immers staat kort door de bocht gezegd de speaker is serie met twee eind transistors van elke versterker een..
                De condensatoren in de versterker is voor de afflakking van de trafo en ook km de pieken op te vangen.
                Immers staat er daat dus WEL gelijkspanning op

Comment

Working...
                X