Announcement

Collapse
No announcement yet.

traktor kontrol s4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• traktor kontrol s4

hallo ik heb een vraagje over deze kontroler

alles werk perfect maar alleen mijn microfoon niet echt
    laat ik voor op stellen dat het geluid het goed doet maar ik kan met het knopje aan de voorkant niet het geluid harder en zachter zetten
    ik heb alle instellingen goed gedaan bij prefferce en hij staat nu op de aux
    maar het knopje mic vol werkt niet

wie kan mij helpen

groetjes michel

Heb je nu je microfoon op de aux in gang van de S4 aan gesloten?

Want ik heb de mijnen aan gesloten met de jack aansluiten en bij werk alles gewoon. Dus misschien dat daar het probleem in zit.

Comment

bedankt voor je bericht maar zo staat het in de gebruiksaanwijzing

Comment

Maar als het goed is zo even uit mijn hoofd zit er aan de achterkant ook een jack aansluiting speciaal voor een microfoon samen met een apparten gain knop. En als je daar dan je mic op aansluit zou de vollumen knop aan de voorkant gewoon moeten werken.
        Want zo heb ik het bij mij ook aangesloten zitten en alles doet het gewoon.

Comment

ik ga morgen effe proberen om dat aux verhaal over te slaan laat het wel weten

Comment

ik heb een traktor S2.

mijn vraag is of ik hier een draadloze microfoon kan op aansluiten ?

alvast bedankt

Comment

Dat kan zeker, de S2 heeft daar een microfooningang voor aan de achterzijde.

Comment

thanks Rick,

nog een vraagske. iemand wil een minidisc aansluiten om muziek af te spelen.( optreden van muziekant )
                kan dit rechtstreeks op mijn traktor S2 of hoe werkt dat ?

Comment

Dat gaat niet via je S2 lukken, die heeft geen inputs voor externe bron-apparatuur (CD-speler, draaitafel, MD-speler, MP3-speler etc.)

De S4 kan dit wel.

Ik zou vragen of hij een digitale kopie heeft, zodat je die via Traktor kunt afspelen.

Comment

Working...
                  X