Announcement

Collapse
No announcement yet.

Versterker + Boxen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Versterker + Boxen

Hoi,

ik heb een (misschien wel moeilijke) vraag :-).
    In mijn huis heb ik een ruimte van 6x6 meter waarbij ik in 2 hoeken (kruislings tov elkaar) boxen kan ophangen. De kabels hangen al uit de muur.
    Die sluit ik dan aan op m'n versterker waar ook tv, computer en dj controller is aangesloten.
    Mijn vraag is, bestaan er tegenwoordig nog goede boxen met genoeg power (als het schuifraam openstaat mag het tot in de tuin klinken :-)) die je aan een muur kan bevestigen?
    En met welk systeem worden ze dan best bevestigd?
    Ik zit maar te surfen op jullie site maar durf nog niks te bestellen want als ik het dan niet kan bevestigen zit ik ermee ... :-(.
    De boxen dienen voor Techno (DJ'en) en rock-en popmuziek te beluisteren. (passieve aangezien ik ze op een versterker aansluit)
    Budget is 1000 a 1500€.

Hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen. Alvast bedankt!

Roel

Dus de luidsprekers komen tegen over elkaar, tegen elkaar in te boksen, te staan?
    Wat voor versterker?

Comment

Inderdaad. De versterker is een oude Yamaha ax390.

Comment

Ik heb ook nog wel de mogelijkheid om ze zo te plaatsen dat ze op 1 lijn staan. (Niet ophangen dan)
        Maar dan moeten het bookshelf boxen zijn en mogen ze niet hoger zijn dan 40cm.
        Ben moeilijk ah doen zeker? ��

Comment

Zoiets?
          JB systems K-30 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Comment

Nee, niet echt. Heb iets nodig van hogere kwaliteit, betere sound. Toch bedankt voor het opzoekingswerk!

Comment

Misschien dan gelijk een idee om voor een ander versterker te gaan?
              Bij Bax (en daar is dit forum voor) is er in die vermogen niet veel beschikbaar.
              Of gewoon actieve luidsprekers?

Comment

Ja, een nieuwe versterker, misschien wel, ik heb daar ondertussen ook al over nagedacht. Beste idee denk ik.
                Is er zo iets dat je me dan kan aanraden met de info die ik gegeven heb?

Comment

Working...
                X