Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultimate Support TS-100B luidsprekerstatief

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ultimate Support TS-100B luidsprekerstatief

Veel mensen ergeren zich aan het veelvuldig moeten slepen van luidsprekers en het hoog tillen hiervan om de luidspreker mooi op hoogte te krijgen op hun statief. Bij lichte, kleine topkastjes geeft dat nog geen problemen, maar op het moment dat er een stevige fullrange luidsprekerkast op het statief moet komen die ook nog eens actief is, wordt het gewicht zacht gezegd 'ietsje meer'.

Ultimate Support komt daarom met de TS-100B, een luidsprekerstatief dat zichzelf omhoog en omlaag laat gaan door middel van pure luchtdruk. Met 1 hand worden voortaan de luidsprekers op hoogte geplaatst zonder dat je daar veel moeite voor hoeft te doen.

Het statief staat in de shop, klik hier.

Zo dat lijkt me echt een uitkomst, daar moet ik volgend jaar maar een paar van aanschaffen :D

Comment

rick zie in een recensie eronder dat er helemaal geen poot is om uit te schuiven zodat hij recht staat? Dit staat wel in de beschrijving. Zit hij er nu wel of niet op?

Comment

Na een bezoekje aan de website van de leverancier zit die er inderdaad niet op... aangepast!

Comment

ik krijg een 404 foutmelding...

Comment

Dat kan gebeuren met een bijna driekwart-jaar oud topic.

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Comment

Working...
            X