Hij stond wel bij ons op de Open Dag, maar dat was een prototype ;) met 4 subs in plaats van 2 overigens. Dat was in de grote tent links (waar de bak met goodies stond). Maar toen was hij inderdaad nog niet leverbaar, dat is pas sinds vorige week uit m'n hoofd gezegd.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
HK Audio presenteert de Icon IC set
Collapse
X
-
Maar het was dan dus al wel de nieuwe set van hk.
Mooi dan weet ik dus dat ik die al vergeleken heb met de db en blijft mijn keus voorlopig bij db. Voor 18.000 euro vind ik het belachelijk duur.
dan kan ik 2x een concerflex kopen ( totaal 8x 18inch 1000 watt sub ) en dan houd ik nog 4000 euries over.
Maar zullen eerst eens klein gaan beginnen met vervangen. Eerst op naar de 2 subjes met 2 dvx d 12 topjes.
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View Postdan kan ik 2x een concerflex kopen ( totaal 8x 18inch 1000 watt sub ) en dan houd ik nog 4000 euries over.
Daarnaast heeft Rick een XXL setje ;)
Comment
-
jah jah ik weet hoe het zit met vermogen en db's.
maar heb je de spec's van de db set al vergeleken met die van hk
Maar ik heb de sets langs elkaar gehoord en toen had de icon zelfs 2 bassen eronder per kant. Ik vond het gewoon zwaar tegenvallen voor het geld. want zelfs met 2 bassen kon de hk belange na niet overweg met het sub laag als de db deed. Die ging echt stukke harder. Nu lees ik dan ook nog op de site dat de icon set standaard maar 1 sub per kant heeft en dat voor 18.000 euro.
Maar goed misschien staan ze volgend jaar weer op de opendag dan kun je het zelf ook horen en vergelijken.
Onze keuze is in ieder geval gemaakt wij gaan voor db. Zeker als je ziet wat je dan voor de zelfde centen krijgt.
Comment
-
Mij heb je in ieder geval niet gesproken over geluidssetjes, ik zat een hele dag op de helpdesk met de open dag en heb in totaal op een hele dag gezien ongeveer drie kwartier gespendeerd op het terrein zelf. ;) (Afgezien van de afterparty dan. :D)
Ik heb zelf voor drive-in gebruik budgetkopietjes van de JBL Eon, in XXL Powersound vorm. Voor mijn toepassingen ideaal, maar dat is niet meer de strekking van dit topic. ;)
Comment
-
Originally posted by Rick View PostMij heb je in ieder geval niet gesproken over geluidssetjes, ik zat een hele dag op de helpdesk met de open dag en heb in totaal op een hele dag gezien ongeveer drie kwartier gespendeerd op het terrein zelf. ;) (Afgezien van de afterparty dan. :D)
Ik heb zelf voor drive-in gebruik budgetkopietjes van de JBL Eon, in XXL Powersound vorm. Voor mijn toepassingen ideaal, maar dat is niet meer de strekking van dit topic. ;)
Wanneer je hier dus een band-setje van besteld betaal je bijna net zoveel als een D&B c7 + b2subs setje...
Verhuur-technisch lijkt me dit setje dus niet zo aantrekkelijk...
Ben wel erg benieuwd of dat setje het geld waard is, zal een demo dan ook zeker niet afslaan.
Comment
-
Ach, de één vind het een bak geld, de ander weer niet, de ander vind het het geld waard, de ander niet. Boeiend. Als je het niets vind, dan koop je het niet =) HK Audio mag nu eenmaal zelf bepalen voor hoeveel ze hun eigen producten willen verkopen, die marktwerking hebben we al jaren in Nederland ;)
Comment
Comment