Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer X32 digitale mixer en USB MIDI controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer X32 digitale mixer en USB MIDI controller

Dit was mij toch even ontgaan. Een nieuwe digitale Behringer mixer!

--
    Behringer X32 digitale mixer en USB MIDI controller
    Op de aankomende NAMM in januari 2011 zal Behringer de X32 aankondigen. Volgens de fabrikant zal deze 32-kanaals mixer de studio en live wereld gaan veroveren.

De X32 is namelijk niet alleen maar een digitale mixer, ook is hij te gebruiken als een MIDI controller. Deze compacte mixer heeft specificaties om van te smullen.

Hij heeft onder andere 32 analoge audio ingangen inclusief inserts, 16 mix bussen, zes auxillary send en returns en acht stereo effect returns en zes matrix mixers inclusief insert. Verder heeft hij heeft 100 mm lange geruisloze gemotoriseerde faders met total recall functie en volledig programmeerbare microfoon en instrument voorversterkers.

Daarnaast is de X 32 ook te gebruiken als MIDI controller en komen er optionele FireWire audio interface modules op de markt voor een complete integratie van uw digitale studio. Alle functies van deze mixer zijn goed afleesbaar op een zeven inch TFT kleuren display, en ieder kanaal heeft ook zijn eigen display.

Over de prijs is alleen bekend dat hij ongeveer 2500 dollar zal gaan kosten, de prijs voor Europa is nog niet bekend, De levertijd is rond het tweede of derde kwartaal van 2011.

Meer informatie over de Behringer X32 digitale mixer of over de producten van Behringer, vindt u in onze webshop.

--

Ik was van plan de oude aan te schaffen maar voor deze ben ik nu al druk aan het sparen om deze aan te schaffen. Ben erg benieuwt!

wat moet dit tafeltje gaan kosten?

Comment

Over de prijs is alleen bekend dat hij ongeveer 2500 dollar zal gaan kosten, de prijs voor Europa is nog niet bekend, De levertijd is rond het tweede of derde kwartaal van 2011.

Bij bax-shop weten ze zelf ook nog niks.

Comment

Mochten we meerekenen, dan koop je voor diezelfde prijs een Yahama digitale tafel.

Comment

Zal wel jatwerk van Yamaha zijn dan! Zeker gezien de naam.

Comment

Originally posted by Fiegel5 View Post
            Mochten we meerekenen, dan koop je voor diezelfde prijs een Yahama digitale tafel.
            Nee, van zo'n ouwe 01V word je blij met z'n heerlijke preamps...
            Met externe preamps (Focusrite Octopre) en een externe clock lijkt het pas echt ergens op. Dat geldt trouwens ook voor de LS9. Klinkt zonder extra doosjes (clock en DAC) nou niet echt bepaald top.

Maar goed, ik dwaal af. Ben erg benieuwd naar die Behringer mixer :)

Comment

Als hij even duur word als de Yahama word voor mij toch ook de Yahama. Ben al over de helft met sparen :)

Comment

Dit is um! http://www.youtube.com/watch?v=bb07vZmxRK0 al is mijn aankoop verandert. Ik koop een tweedehandse Yamaha

Comment

Hmm, qua features absoluut niet gek.
                  Lijkt qua indeling een beetje op de M400, afgezien van alle preamps natuurlijk.

Ben erg benieuwd wat dat gaat opleveren in dagelijks gebruik. Ik wacht de eerste reviews met spanning af! :)

Comment

Wat een afgrijselijk ding qua stijl eigenlijk. Vind het jammer dat de tafel toch 2400 dollar kost, mocht ik ooit een overstap maken naar digitaal. Leg ik liever 2500 neer voor de Yahama als voor deze als ik eerlijk ben.

Comment

Hmm.. Ziet er zeerzeker wel interessant uit. Behringer gaat er qua kwaliteit wel op vooruit. Denk dat als dit een goedklinkend tafeltje is, ze zeker vooruitgang boeken. Qua producten en qua naam. Ik ga reviews in de gaten houden.

Inderdaad een mix van een M400 en wellicht wel ilive van a&h?

Comment

Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                        Inderdaad een mix van een M400 en wellicht wel ilive van a&h?
                        Lijkt er wel op.
                        In ieder geval lijken de knopjes zo van de M400 gerukt te zijn
                        Als 'ie ook zo makkelijk werkt als de M400...

Dan liever de Behringer dan die ouwe 01V96(x).
                        Ik ben namelijk geen fan van de preamps van de Yamaha.
                        Eén keer raden hoe 1 van mijn werkgevers dat oplost? Met een ADA8000!

Oh, en die 8 auxen van de 01v zitten ook zo vol.

Comment

Working...
                        X