Announcement

Collapse
No announcement yet.

DAP Audio K-series weer volop verkrijgbaar!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DAP Audio K-series weer volop verkrijgbaar!

De DAP K-115 hadden we alweer een tijdje in het assortiment, maar onze leverancier heeft nu ook de K-112 weer terug op voorraad genomen. De populaire luidsprekers zijn nu dus weer te verkrijgen.

De K-115 hebben we momenteel op voorraad staan en van de K-112 hebben we er een paar in bestelling staan.

De K-serie was jaren terug al mateloos populair en wordt tot op de dag van vandaag nog ingezet als stage monitor, PA-systeem, voor vereningingen of op carnavalswagens.

Ah dit is leuk, deze speakers wou ik vroeger altijd kopen :mrgreen: Nu liever behringer, maar ze zijn wel leuk! Hoe komen jullie nog aan de k112 dan?

Comment

Zeg, ik zit die teksten niet voor niets te schrijven he. ;)

maar onze leverancier heeft nu ook de K-112 weer terug op voorraad genomen.

Comment

typfoutje, hoe komen jullie aan die k115 dan?

Comment

Die hebben zij ook weer op voorraad staan.

Comment

Leuk! achja voor de mensen die er interesse in hebben. Ik denk toch dat ze redelijk verkocht gaan worden. Zijn leuke kastjes voor het geld en wat beter dan de MC reeks.

Comment

Wel meer dan 'wat' beter. Heb ze naast elkaar staan vergelijken, enkel om geluidskwaliteit, maar de MC reeks haalt het bij lange na niet bij de K-115 (weet niet hoe het zit met de K-112, heb wel gehoord met carnaval, maar was al aardig van de kaart :D)

Comment

Uh, heb je ook de prijs al eens vergeleken?

Een luidspreker van 99 euro met die van 249 euro vergelijken..

Het verschil moet ergens vandaan komen.

Comment

Haha, dat zeker....:P

Comment

Working...
                  X