Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer Pro-kabels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Leuk die vergelijking met telefoons, maar daarbij komt gebruiksgemak en design kijken.

Bij kabels gaat het om flexibiliteit en degelijkheid, een RCA stekker hoeft er niet mooier uit te zien de vorm moet de vorm van een RCA stekker hebben en een XLR moet een XLR blijven.

Overigens betreft telefoons ik loop nog steeds met een Nokia 3310, behuizing ondertussen een keer vervangen maar verder niet stuk te krijgen! (en fatsoenlijke accu-duur)

Comment

Pioneer probeert gebruik te maken van de ontwetendheid van starters die denken he mijn de spullen van Pioneer en die zijn en dus de kabels ook wel en betalen ondertussen de hoofdprijs.

Comment

Originally posted by dsound Audio Solutions View Post
        en betalen ondertussen de hoofdprijs.
        ik zeg slotje.....dit bedrijf, genaamd pioneer, is zwaar crimineel bezig
        dat ze zulken prijsen vragen voor een kabel, iedereen die beweert dat deze kabel kwalitatief beter is dan een neutrik tasker combo

geef ik een certificaat van onnozelheid...

PIONEER............heb nog liever skypech

Comment

ik zeg slotje.....dit bedrijf, genaamd pioneer, is zwaar crimineel bezig
          Dan moet je maar aangifte gaan doen. Wedden dat je vierkant uitgelachen wordt als jij daar aankomt met je "help help meneer agent, Pioneer vraagt te hoge prijzen voor zijn speciale kabels!!!"-verhaal?

dat ze zulken prijsen vragen voor een kabel, iedereen die beweert dat deze kabel kwalitatief beter is dan een neutrik tasker combo
          Waar staat dat dan omschreven? Ik verneem graag die bron. In onze webshop worden de kabels alleen gepresenteerd als 'as is', dus met omschrijving van de gebruikte materialen en mogelijke toepassing.

Nogmaals, je mag best je eigen mening er over hebben, maar uiteindelijk mag iemand zelf bepalen wat hij voor zo'n kabel betaalt. En Pioneer mag zelf bepalen wat ze voor zo'n kabel vragen. Ik snap heel het probleem niet...

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Dan moet je maar aangifte gaan doen. Wedden dat je vierkant uitgelachen wordt als jij daar aankomt met je "help help meneer agent, Pioneer vraagt te hoge prijzen voor zijn speciale kabels!!!"-verhaal?

Waar staat dat dan omschreven? Ik verneem graag die bron. In onze webshop worden de kabels alleen gepresenteerd als 'as is', dus met omschrijving van de gebruikte materialen en mogelijke toepassing.

Nogmaals, je mag best je eigen mening er over hebben, maar uiteindelijk mag iemand zelf bepalen wat hij voor zo'n kabel betaalt. En Pioneer mag zelf bepalen wat ze voor zo'n kabel vragen. Ik snap heel het probleem niet...
            lezen blijft en vak zal ik maar zeggen....

Comment

lezen blijft en vak zal ik maar zeggen....
              Geef je iemand ook een 'certificaat van onnozelheid' als hij een met diamantjes belegde Lamborghini koopt? Dat maakt heel die auto namelijk kwalitatief niet beter.

Ik wil best in een goede discussie gaan, maar niet op deze manier. Wat ik aangaf is dat nog niemand eigenlijk iets heeft aangegeven over kwaliteit of ervaringen, maar je haalt er wel alvast bij dat je iedereen een 'certificaat van onnozelheid' geeft als ze wel iets positiefs melden over de kwaliteit van de kabels, of deze als beter ervaren, ondanks de prijs?

Vind ik niet nodig. Dat je je eigen mening er over wilt geven; prima. Maar laat mensen wel in hun waarde en presenteer jouw persoonlijke mening niet als feit. Want je hebt de producten in kwestie nog niet eens aangeraakt of fysiek vergeleken, laat staan doorgemeten of wat dan ook.

Dat je hiernaast mijn vermogen tot lezen in twijfel trekt op een 'leuke' sarcastische manier waardeer ik evenmin en vind ik niet nodig. Dat doe je maar op Geenstijl ofzo.

Comment

i rest my case....see you later alligator......

Originally posted by Rick View Post
                Geef je iemand ook een 'certificaat van onnozelheid' als hij een met diamantjes belegde Lamborghini koopt? Dat maakt heel die auto namelijk kwalitatief niet beter.

Ik wil best in een goede discussie gaan, maar niet op deze manier. Wat ik aangaf is dat nog niemand eigenlijk iets heeft aangegeven over kwaliteit of ervaringen, maar je haalt er wel alvast bij dat je iedereen een 'certificaat van onnozelheid' geeft als ze wel iets positiefs melden over de kwaliteit van de kabels, of deze als beter ervaren, ondanks de prijs?

Vind ik niet nodig. Dat je je eigen mening er over wilt geven; prima. Maar laat mensen wel in hun waarde en presenteer jouw persoonlijke mening niet als feit. Want je hebt de producten in kwestie nog niet eens aangeraakt of fysiek vergeleken, laat staan doorgemeten of wat dan ook.

Dat je hiernaast mijn vermogen tot lezen in twijfel trekt op een 'leuke' sarcastische manier waardeer ik evenmin en vind ik niet nodig. Dat doe je maar op Geenstijl ofzo.

ik ga je reactie niet eens lezen, totaal geen behoefte aan....

aangezien jij hier de regels bepaald (hoe het jou het beste uit komt)heeft het geen eens zin om met jou enige vorm van discussie aan te gaan, want zodra ik je op je kleine pikkie trap ga je huile....

ik ben erg klaar met jou en je beleid van dit forum, je mag als je daar zin in hebt mij gerust een berisping geven...of bannen van dit forum...

Comment

hifi onzin dit! maar wel erg grappig mochten mensen hier in trappen ;)

Comment

Blijkbaar is er een markt voor dit soort onzin, anders zou het niet geproduceerd worden.

Maar wat eerder gezegd is: dit is absoluut betalen voor de merknaam, zoals bij zoveel merken.
                    Een spijkerbroek van 350,- met een tof merktekentje kost qua productie bijna net zoveel als een spijkerbroek bij de Zeeman voor 35,-
                    Zit die van de Zeeman nog vaak beter ook ;)

Comment

interessante marge ook op deze touwtjes, ze staan al te koop vanaf 125 voor de xlr'en ;)

Comment

Zo groot is onze marge daarop niet.. en dat geldt voor alle Pioneer producten.

Maar ik heb gezien waar ze voor 125 te koop staan, dus dat gaan wij dan ook even regelen, of in ieder geval een verklaring opvragen bij Pioneer. ;)

Comment

@Rick
                          Zijn dit een soort vaste minimum verkoopprijzen, of wil je nu zeggen dat die 125,- onder jullie inkoopprijs is...

p.s. had stiekem eigenlijk gehoopt dat hier een bericht volgde van jou dat jullie de eerste DAS-kabels verkocht hadden *gnagnagna*

Comment

of wil je nu zeggen dat die 125,- onder jullie inkoopprijs is...
                            Laat ik zeggen dat ik me behoorlijk afvraag hoe ze dat precies doen. Maargoed, heb het doorgegeven, dus zal wel gecorrigeerd worden, danwel bij ons, danwel bij de andere partij.

Comment

Ik wilde graag nog wat zeggen over het "pioneer is crimineel bezig" gebeuren,

Merken zoals pioneer ( en apple ) bestaan nog steeds en ze hebben zichzelf groot gemaakt en daarvoor betaal je waarschijnlijk ook die hogere prijs.

Je kan alles zeggen over zulke merken maar ze ze worden toch gezien als de top en die image is iets waarvoor mensen een prijs willen betalen, bijna niemand hier blijkbaar maar misschien moet je je toch af vragen waarom je pioneer crimineel vindt. Ze zijn blijkbaar gewoon goed in marketing en zichzelf groot HOUDEN.

En ondanks de nadelen over pioneers ( en apples ) kwaliteit voelen veel mensen nog steeds, net als ik de neiging om zulke producten te kopen alleen omdat je dan bekend bent met de standaard, En dat is gewoon gemak.

Comment

Net als de meeste kabels van Apple, veel te duur!

Comment

Working...
                                X