Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer Pro-kabels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, want ondanks de hogere prijs van apple en pioneer leveren ze ook een betrouwbaar product wat goed werkt. Voor dj-gear is pioneer toch wel 1 van de weinigen die kwaliteit levert(wordt wel weer tenietgedaan door de manier waarop dj's er mee om gaan). Apple is sterk met hun besturingssysteem wat logisch en betrouwbaar werkt, wel erg jammer dat ze voor de soft/hardware hiervoor de hoofdprijs vragen.. Maar zij hebben de hele markt in handen dankzij het platform waar het op draait.

Comment

Originally posted by malcolm View Post
      Daar ben ik het niet helemaal mee eens, want ondanks de hogere prijs van apple en pioneer leveren ze ook een betrouwbaar product wat goed werkt. Voor dj-gear is pioneer toch wel 1 van de weinigen die kwaliteit levert(wordt wel weer tenietgedaan door de manier waarop dj's er mee om gaan). Apple is sterk met hun besturingssysteem wat logisch en betrouwbaar werkt, wel erg jammer dat ze voor de soft/hardware hiervoor de hoofdprijs vragen.. Maar zij hebben de hele markt in handen dankzij het platform waar het op draait.
      Ik ben het inderdaad wel met je eens, maar sommige kabels zijn wel erg duur. Neem deze kabel van Apple. Hetzelfde product van een ander merk krijg je voor €12,00 goedkoper!! Hetzelfde voor Pioneer, die kabel die zij hebben gemaakt kost €100, terwijl eentje van HQ €2,00 kost. Maar het is vooral de kwaliteit waarvoor je betaalt. Bij HQ betaal je daar dus niet voor. Type in op youtube dj, en je ziet pioneer cd spelers/mixer en een Apple computer!!!

Comment

Ik zou zeggen succes met de pioneer kabels. Maar bij ons komen ze er niet in. Wij werken gewoon met procab en doen het perfecto. Gelukkig kosten die maar een 10% van de pioneer kabels.

Dat pioneer het vraagt mogen ze helemaal zelf weten maar ik zal het niet kopen.

Dat iedereen in de club's en zo het allemaal over pioneer en apple heeft wil dit nog helemaal niet zeggen dat het dan ook het beste is. Het is gewoon een rage / gehypt product. Helaas trappen er een hoop in en moeten wij het dus ook hebben omdat mensen gewoon perse een pioneer cd-speler willen huren omdat in hun ogen de niet zo gehypte denon niet goed genoeg is.

Dus is de pioneer of apple beter / de best? Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen.

Heeft pioneer en apple een enorm goede marketing gehad zodat het een rage product is en iedereen denkt dat je alleen mee telt als je een pioneer of apple hebt. Ja dat denk ik wel.

Kijk naar de mp3 speler van apple de ipod is dit de beste mp3 speler. Nou ik heb er 1 gehad en nooit meer voor mij. Maar toch je bent helemaal de man als je een ipod hebt in plaats van een sony.

Comment

Je zal een 32 aderige multikabel van 50 meter willen kopen van pioneer :O
          225 / 6 = €37,50 per meter (ipv €1)
          37,50 * 50 = €1875
          1875 * 32 = €60 000 en ik heb er een van €870 van eurolite

EDIT: Sorry had de datum niet gezien...

Comment

Ff voor de duidelijkheid ik vind de pioneer kabels 1 grote grap! Ik kan voor een 10de van de prijs een gelijkwaardige kabel leveren.

Comment

Waarschijnlijk ook met de zelfde kwaliteit als de Pioneer! Althans een leuke procab met neutrik connectoren gaat niet heel veel minder presteren!

Comment

Working...
              X