Announcement

Collapse
No announcement yet.

defect toestel (Medeli DD315 elektronisch drumstel) vs retour "service"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• defect toestel (Medeli DD315 elektronisch drumstel) vs retour "service"

7 januari bestelde ik online een elektronisch drumtoestel.
    9 januari kwam het pakketje toe.
    Ik pakte het onmiddellijk uit want ik keek er naar uit. Het toestel werkte niet zoals het zou moeten.
    Toen ik ze belde konden ze toen wel direct opnemen en ik kreeg te horen dat ik het toestel moest aanmelden als retour op hun site en dat ik het gratis kon terugsturen via bpost en dat ik 2 weken later een nieuw toestel zou krijgen.
    10 januari via bpost verzonden naar Bax music.
    Ik bleef maar wachten en er komt niets. Dus ik probeerde te bellen.
    Ik geraakte maar niet binnen. 1 keer wel en ze gingen mij doorverbinden en toen smeten ze mij doodleuk van de lijn. Doorverbinden noemen ze dit.
    11 februari heb ik een mail verzonden om te vragen wat er aan de hand was en hoe ik contact kan opnemen met een bedrijf die telefonisch niet te bereiken is.
    6 dagen later kreeg ik een mailtje... Mijn retour is verwerkt maar ze hebben het te druk.
    Ik heb mijn best gedaan om geduldig af te wachten maar ik hoor niets en ik heb het gevoel genegeerd te worden.
    Gisteren dan maar een mail opgesteld over het feit dat ik mijn vertrouwen kwijt ben.
    Geen reactie... Vandaag heb ik er nog verstuurd en ook berichten via facebook... Maar helaas... Ik krijg maar geen contact en ze negeren mij.
    Ik zou graag mijn geld terug hebben. Ik heb geduld genoeg gehad en ik wens niet genegeerd te worden als klant.
Working...
X