Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Podium + licht en geluid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: Podium + licht en geluid

Hallo,

Voor onze eindexamen stunt willen wij een feest geven(in Arnhem) en willen hier graag een podium met licht en geluid bij. Het podium moet ongeveer 6 bij 3 en moet voorzien zijn van geluid voor zn +/- 1250 man. een aantal leuke lichten erbij en het is compleet. Kun jij iets voor ons betekenen? stuur dan even een PM.

Mvg

ik denk dat ik wel iets leuks kan regelen, als je me even wilt whatsappen op het nummer dat ik je pm graag.

Comment

Goedenavond,

Wij houden altijd erg van jongeren met een leuk initiatief.
      Graag maak ik met met jullie een telefonische afspraak om te kijken wat we voor jullie kunnen betekenen, mogelijk valt er een gedeelte te sponsoren dat zou natuurlijk helemaal leuk zijn.

Wij bieden complete oplossingen voor o.a. dancefeesten en podia toepassingen.

We kunnen erg basis blijven maar het podium ook volledig volhangen met lasers, movingheads etc.

06 81660154 kun je mij persoonlijk op whats appen.
      oualid@riddersmaevents.nl

Als je mij joun contactgegevens even stuurt dan neem ik contact met je op.

Ik denk dat we voor een leuke prijs iets moois neer kunnen zetten dat je publiek niet snel zal vergeten.

Groeten
      Oualid Riddersma

Comment

Altijd leuk als een leverancier ongevraagd je evenement wil sponsoren, vooral in deze tijd. Zou het zeker met beide handen aangrijpen!

Comment

Working...
        X