Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive in show of zelf spullen huren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drive in show of zelf spullen huren?

Weet niet of het hier goed staat dus mijn excuses als dit niet is!

Ik ben een supriseparty aan het regelen voor een hele goede vriendin van mij want zij word 30.

Nu hebben we al een locatie,alleen nog muziekvoorziening.

Dus ik dacht aan iemand inhuren(moet echt niet teveel kosten)
    Inc geluid,licht enz uiteraard.
    Heb geen budget,weet eigenlijk ook niet echt de prijzen voor een avond van zoiets...
    Dus hoor graag wat jullie ongeveer rekenen want anders moet ik overal een offerte gaan aanvragen.

Of zelf het 1 en ander huren aan CDJ's,licht en geluid.
    Punt is namelijk dat ik zelf ook een 2tal uurtjes wil draaien maar natuurlijk niet heel de avond ;)
    Dus mis ik nog 1 a 2 man die de rest van de avond kunnen invullen.

Dus wat is wijsheid?
    Snap natuurlijk heel goed als ik iemand inhuur hij niet zomaar een wild vreemde achter zijn CDJ's laat staan om ook ff te draaien.
    Ikzelf zou dat ook niet zo snel doen.

Maar goed ff wat info nog.
    Locatie is een jongerencentrum idee/blokhut in Zoetermeer.
    Komen +- 50 man waarvan 90% rond de 30.
    De bedoeling is gewoon begin van de avond beetje van alles en nog wat en dan daarna over naar house,hip-hop,hardstyle enz.

Als er vragen zijn hoor ik ze graag en tips,ideeen zijn natuurlijk ook meer dan welkom :)

hallo wij kunnen het verzorgen voor uw of uw kunt bij ons alles huren wat er nodig is
    neem gerust contact op met ons.
    info@runningallround.nl voor verzorgen van uw avond of voor huur verhuur@runningallround.nl
    of bel 06-22223607 wij horen graag van uw
    of kijk even op www.runningallround.nl

Comment

Drive-in, CDJ's, licht... en het mag allemaal natuurlijk weer niks kosten. Jij leeft ook van lucht?
      Hobbybob van de hoek met z'n Skytec speakertjes en crappy MP3 collectie doet het vast weer voor (bijna) niks en verknalt de avond, zo eindigen deze dingen altijd. De afgelopen maanden tientallen offertes gemaakt, elke keer weer te duur want 'Pietje van de overburen blablabla' en vervolgens teleurstellingen en zelfs totaal in het water gevallen bruiloften omdat Pietje niet begreep dat 4 uur hardstyle draaien niet helemaal de bedoeling was.

Maar... mocht je een echte, ervaren en professionele drive-in met goede DJ zoeken (die het echt niet erg vind dat jij ook een stukje draait, ga je gang!) dan mag je uiteraard contact opnemen.

Comment

Verplaatst naar juiste categorie.

Comment

Originally posted by renevanh View Post
          Drive-in, CDJ's, licht... en het mag allemaal natuurlijk weer niks kosten. Jij leeft ook van lucht?
          Hobbybob van de hoek met z'n Skytec speakertjes en crappy MP3 collectie doet het vast weer voor (bijna) niks en verknalt de avond, zo eindigen deze dingen altijd. De afgelopen maanden tientallen offertes gemaakt, elke keer weer te duur want 'Pietje van de overburen blablabla' en vervolgens teleurstellingen en zelfs totaal in het water gevallen bruiloften omdat Pietje niet begreep dat 4 uur hardstyle draaien niet helemaal de bedoeling was.

Maar... mocht je een echte, ervaren en professionele drive-in met goede DJ zoeken (die het echt niet erg vind dat jij ook een stukje draait, ga je gang!) dan mag je uiteraard contact opnemen.
          Waar staat dat het niks mag kosten??
          Ik zeg alleen dat het niet teveel moet kosten dus moet geen 1000 euro worden oid.
          Heb veel voor der over maar dat is een beetje te gek natuurlijk.
          Heb inmiddels rond gekeken en gevraagd en ben al gauw 500 kwijt inc spullen,dus dat is ook echt de max.
          Kreeg ook een aanbieding van iemand en dat koste maar 120 euro inc spullen.

En 4 uur hardstyle draaien is geen enkel probleem,dat vind ze alleen maar leuk ;)

Maar goed we zijn nog druk in overleg over hoe en wat dus ik hou je op de hoogte.

Comment

Eens een kort relenvoorbeeldje:
            persoon ( DJ ) die ook alles brengt en opbouwt: €150,-
            dj-setj: met cdj's : €150,-
            Geluidssetje: €150,-

Oftwel €500 is zeker niet te duur voor een conpleet verzorgde show, in goed overleg kun je natuurlijk meestal ook wel zelf een paar uurtjes draaien.

Mensen die voor €120,- komen zijn voral de mensen die blij zijn dat ze een keer een showje hubben met hun bart-smit speakersetje en illegale mp3-tjes en zonder ervaring
            Oftwel je krijgt waar je voor betaald

Comment

Beste,

Ik weet niet of je nog opzoek bent naar een DJ voor de suprise party.
              Als je nog opzoek bent check dan www.DJJurie.nl. Ik kan je zeker van dienst zijn tegen scherpe tarieven. Ik maak graag een vrijblijvende offerte voor je op.

Comment

Hallo,

Bij deze heb ik zeker interesse en kan ik ook omdat ik dit als hobby erbij doe voor een leuke prijs een dikke set neerzetten, denk hierbij aan een euro of 250, hiervoor neem ik mijn CDJ's mee 2 tops A kwaliteit en een A- kwaliteit sub.

Ik heb veel ervaring met hardstyle, house etc en heb ook ervaring in clubs.

Als je interesse hebt zou je dan op onderstaand nummer contact met mij willen opnemen?

0683575901

ps: Mijn ondertitel klopt niet meer qua gear.

Comment

Ik wil jullie allen bedanken voor de reply's en interesse maar helaas voor jullie heb ik inmiddels al iemand gevonden :)

Comment

Working...
                  X