Weet niet of het hier goed staat dus mijn excuses als dit niet is!
Ik ben een supriseparty aan het regelen voor een hele goede vriendin van mij want zij word 30.
Nu hebben we al een locatie,alleen nog muziekvoorziening.
Dus ik dacht aan iemand inhuren(moet echt niet teveel kosten)
Inc geluid,licht enz uiteraard.
Heb geen budget,weet eigenlijk ook niet echt de prijzen voor een avond van zoiets...
Dus hoor graag wat jullie ongeveer rekenen want anders moet ik overal een offerte gaan aanvragen.
Of zelf het 1 en ander huren aan CDJ's,licht en geluid.
Punt is namelijk dat ik zelf ook een 2tal uurtjes wil draaien maar natuurlijk niet heel de avond ;)
Dus mis ik nog 1 a 2 man die de rest van de avond kunnen invullen.
Dus wat is wijsheid?
Snap natuurlijk heel goed als ik iemand inhuur hij niet zomaar een wild vreemde achter zijn CDJ's laat staan om ook ff te draaien.
Ikzelf zou dat ook niet zo snel doen.
Maar goed ff wat info nog.
Locatie is een jongerencentrum idee/blokhut in Zoetermeer.
Komen +- 50 man waarvan 90% rond de 30.
De bedoeling is gewoon begin van de avond beetje van alles en nog wat en dan daarna over naar house,hip-hop,hardstyle enz.
Als er vragen zijn hoor ik ze graag en tips,ideeen zijn natuurlijk ook meer dan welkom :)
Ik ben een supriseparty aan het regelen voor een hele goede vriendin van mij want zij word 30.
Nu hebben we al een locatie,alleen nog muziekvoorziening.
Dus ik dacht aan iemand inhuren(moet echt niet teveel kosten)
Inc geluid,licht enz uiteraard.
Heb geen budget,weet eigenlijk ook niet echt de prijzen voor een avond van zoiets...
Dus hoor graag wat jullie ongeveer rekenen want anders moet ik overal een offerte gaan aanvragen.
Of zelf het 1 en ander huren aan CDJ's,licht en geluid.
Punt is namelijk dat ik zelf ook een 2tal uurtjes wil draaien maar natuurlijk niet heel de avond ;)
Dus mis ik nog 1 a 2 man die de rest van de avond kunnen invullen.
Dus wat is wijsheid?
Snap natuurlijk heel goed als ik iemand inhuur hij niet zomaar een wild vreemde achter zijn CDJ's laat staan om ook ff te draaien.
Ikzelf zou dat ook niet zo snel doen.
Maar goed ff wat info nog.
Locatie is een jongerencentrum idee/blokhut in Zoetermeer.
Komen +- 50 man waarvan 90% rond de 30.
De bedoeling is gewoon begin van de avond beetje van alles en nog wat en dan daarna over naar house,hip-hop,hardstyle enz.
Als er vragen zijn hoor ik ze graag en tips,ideeen zijn natuurlijk ook meer dan welkom :)
Comment