Announcement

Collapse
No announcement yet.

Deejay gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deejay gezocht

Geachte lezer,

Voor een evenement van mijn ouders, die hun 40e trouwdag vieren, ben ik op zoek naar een partij die een licht en geluid set kan neerzetten voor ongeveer 80 man (hoeft niet te hard) en een deejay die leuke 60-70 disco classics kan spelen en een lijst met verzoeknummers kan spelen.

Het evenement is in een leuke locatie aan het water in voorschoten op 29 juni.

Kan iemand mij hier mee helpen?
    Indien er wat meer info mogelijk is zou dat geweldig zijn.

Vr gr Willem

Hoi mail mij even met alle info en je bughet naar Djthemaniac@hotmail.nl

Dan kan ik kijken voor je

Groetjes

Comment

Goedenavond Swimpete,

Mail mij maar even dan heb ik de juiste partij voor je. Het is een vrouwelijke DJ uit Den Haag.
      Wij rekenen geen reiskosten.
      Je kunt een mailtje sturen naar info@missdjd.nl

Met vriendelijke groet,

Jan Maassen Entertainment

Comment

Hoi Willem,

Wij zitten in het zuiden van het land, dus wellicht is dat niet zo geschikt: anders hadden we dit graag voor je verzorgd.

Een tip: voor een (40 jarige) bruiloft adviseer ik altijd om te gaan voor ervaring en kwaliteit.
        Ga dus niet zo maar voor de goedkoopste optie, maar probeer de beste optie te vinden.
        Last edited by SLGV; Friday-31-05-2013, 15:23.

Comment

Willem,

Ik kan je zeker verder helpen. Mijn bedrijf zet zich in op verhuur van top kwaliteit geluid en licht. Dat is zeker mogelijk in combinatie met een passende DJ. Vooraf persoonlijk contact met de DJ is vanzelfsprekend.

Mail mij even alle info naar: Info@DJJurie.nl

Comment

Beste Willem,

ook wij van KvW Prouctions kunnen de 40e trouwdag van uw ouders tot een groot succes brengen, een complete set met licht en geluid volledig naar wens.

Indien er interesse is zien wij graag een e-mail tegemoet op: kvwproductions@gmail.com

Groeten,

KvW Productions

Comment

Working...
            X