Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wie wil ervaring opdoen met "plaatjes draaien" Amsterdam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie wil ervaring opdoen met "plaatjes draaien" Amsterdam

Hallo DJ's
    Voor een sport vereniging op eredivisie niveau zoeken we iemand die in een zaal voor en na de wedstrijd, maar ook in de rust, een fijne sfeer kan neerzetten. Geluid is aanwezig, inpluggen en gaan. We zoeken iemand die allround muziek heeft en het leuk vind om een keer uit die slaapkamer, zolder, vandaan te komen en ervaring op te doen met publiek.

Het gaat niet zozeer om hoogstaand mixen, maar meer om een sfeer neer te zetten. Lekker plaatjes draaien, af en toe wat samples erdoorheen gooien. Ons budget is helaas nihil, dus liefst woonachtig in de buurt van Amsterdam (Zuid). Met een pool van DJ's wisselen we elkaar af en zo draai je ongeveer 1 x in de maand (meest zondag of donderdag avond)

Groetjes
    Harry

Misschien wat meer info. Ik bedoel we spelen op ere divisie niveau en dan een budget van nihil vraag ik me af wat de richtlijn is voor nihil. Als je in de top van betaalde mannenvoetbal te werk gaat dan is een ik roep maar miljoentje meer of minder voor een speler ook maar nihil op de complete begroting. Kan je zeggen daar kom ik heel het jaar elke middag / avond wel voor.

Ook iets van tijden of overige handigheidjes om te weten zouden natuurlijk handig zijn.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
      Misschien wat meer info. Ik bedoel we spelen op ere divisie niveau en dan een budget van nihil vraag ik me af wat de richtlijn is voor nihil. Als je in de top van betaalde mannenvoetbal te werk gaat dan is een ik roep maar miljoentje meer of minder voor een speler ook maar nihil op de complete begroting. Kan je zeggen daar kom ik heel het jaar elke middag / avond wel voor.

Ook iets van tijden of overige handigheidjes om te weten zouden natuurlijk handig zijn.
      Richtlijn qua budget is nul. Onkosten is over te praten denk ik. Basketball is een kleine sport, en we hebben de kleinste begroting. We proberen er wat van te maken. En dus hopen we op wat enthousiaste mensen die net als ik het gewoon leuk vinden om 1 x per maand aan een publiek plaatjes te laten horen en proberen een sfeer te brengen.
      Speeldag zal meestal donderdag 20 uur zijn en zondag 17 uur. Paar uurtjes hierom heen.

Harry

Comment

een dj vragen die gratis komt draaien vind ik net zo goed als in een restaurant vragen om gratis te koken bij wijze van oefening ...

Maar goed, niemand verbied je van je vraag hier te stellen, en wie het wil doen heeft uiteraard dat recht. Alleen denk ik dat de meeste dj's dit niet lang zullen uithouden, en na een paar keer oefenen wel wat meer uitdaging zullen willen. Verder zal je ook je eisen zo hoog moeten stellen als je budget, namelijk nihiel. Verwacht niet dat dj's met (veel) ervaring of met de meest uitgebreide muziekcollectie zich zullen aanbieden.

Maar goed, dit is mijn mening ;)

Comment

Hi Harry,

Leuk idee hoor om aspirant dj's uit te nodigen om ervaring op te dien voor publiek. Met een beetje geluk is het ook nog leuk voor de vereniging : ) Mocht je toch iéts meer dan nihil budget kunnen vrijmaken dan weet ik nog wel een goede all-round dj met heel voordelig tarief die op fietsafstand woont!

PlayThatFunkyMusic.nl

groet,
          Joris

Comment

Originally posted by JRSmusic View Post
            Hi Harry,

Leuk idee hoor om aspirant dj's uit te nodigen om ervaring op te dien voor publiek. Met een beetje geluk is het ook nog leuk voor de vereniging : ) Mocht je toch iéts meer dan nihil budget kunnen vrijmaken dan weet ik nog wel een goede all-round dj met heel voordelig tarief die op fietsafstand woont!

PlayThatFunkyMusic.nl

groet,
            Joris

Oké, misschien zijn er iets teveel DJ's die op betaalde opdrachten zitten te springen. Er zijn toch genoeg zolderkamer dj's die het leuk vinden om een keer voor publiek te draaien? Dacht ik.... Maar misschien ben ik de enige.
            We zoeken verder

Comment

Hallo Harry! Ik ben een net startende DJ, mijn apparatuur is niet optimaal, sterker nog, ik heb een simpel midicontrollertje, en met een beetje geluk mag ik de "boxjes" van mijn vader lenen(ik gok op zo'n 300 wat per stuk ofzo) anders heb ik mijn simpele logitech speakers, ik zou voor rond de nul euro best willen draaien, ik zou wel wat reclame willen, maar dat kan ik in mijn "drive in show"(die je trouwens geen drive in show kunt noemen:P) ook wel verwerken, dat is dan 1 van mijn allereerste klussen, ik ben wel 12 jaar oud, ik ga binnenkort een setje van 4 LED parren kopen, dat is mijn enige "sweerverlichting".
              Ik heb dus niet heel veel te bieden, maar als het van mijn ouders mag, zou ik best willen komen, maar ik wacht eerst even tot jij het goed vind, anders heeft het geen zin:P.
              Ik woon alleen ook niet zo super dicht bij:S
              Groetjes Jesper(Ookwel DJ FleatBeat)

Edit: Mijn vader is een groot basketbalfan:P en ik ben net van illegaal muziek naar legale muziek aan het overstappen, ivb draairechten, dus mijn muziekvooraad bestaat uit 10 nummers:S
              Last edited by FleatBeat; Friday-06-06-2014, 16:34.

Comment

Ehh word er nog wel naar dit onderwerp gekeken?

Comment

Working...
                X