Announcement

Collapse
No announcement yet.

web radio dj gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• web radio dj gezocht

Hoi,
    Ik ben Dj-pipo eigenaar van Radiomusicbox.
    Ik ben op zoek naar een 10 tal dj's voor onze web radio.
    Wij rekenene geen kosten aan.
    Wat wij verwachten van de dj's is een goede pc goed internet verbinding en een micro en vertrouwen en stipheid qua draai uren.
    Software om te kunnen draaien kunnen wij je bezorgen.
    Muziek dat kiezen onze dj's zelf wat ze draaien.
    Dus spreekt het je aan en ben je minstens 16 jaar dan kan je altijd mailen naar smurf-ke@live.be
    of hier een berichtje achterlaten.

Hey, jou aanbod klinkt interessant en ik zoek toevallig een internet radiootje om een uurtje/2 uurtjes per week wat plaatjes te draaien.
    Het enige probleem is dat ik geen 16 ben, maar 13.
    Misschien wil je het proberen, zo niet, dan snap ik dat :)
    Je kan me mailen met het mailadres hier onder mijn bericht.

-Jesper

Comment

ik ben thije ben bijna 15 beschik over goede apparatuur behringer dx2000 usb met hercules rmx 2, quadcore pc ik heb al breakaway, virtual dj en traktor het zal alleen fijn zijn als u mij muziek op kan sturen als jullie nog dj's zoeken en jullie hebben mij nodig hoor ik t wel

Comment

Dat klinkt best gaaf, ik wil dat wel doen, ik woon in Schipluiden, ik heb zelf een laptop, een hercules dj control instinct en studiomonitoren, muziek heb ik ook zat, ik gebruik meestal virtual dj 8 pro, koptelefoon heb ik ook
        Last edited by djwellstyler; Tuesday-15-12-2015, 06:28.

Comment

zoek jij nog een radio station om te draaien

Comment

Ik maak dance mixen aller tijden nu al voor radio stations zowel op fm als internet en lever per week 1 dance mix keuze voor het station heb pro jingles van mijn naam en programma dat The Other Mix noemt het enigste ik niet doen is spreken in mijn mix programma dat laat ik over aan de mensen die de dans muziek gemaakt hebben ik zorg alleen voor dat ze mooi afgemixt zijn en degelijk klinken en mensen heel zeker van genieten omdat ik dit al doe sinds 1981 en ton ervaring heb . Als je toch intresse hebt voor programmeren van dance mixen op jullie station gelieve me dan te contacteren . grt danny uit Antwerpen .

Comment

lijkt me wel leuk neem maar contact met me via www.radio-radio-moonshine.eu

Comment

Working...
              X