Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj gezocht om samen te werken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj gezocht om samen te werken.

Beste ik ben Dj Cankiz,

En ben op zoek op een Dj die met mij samen wil werken in multiculturele bruiloften.

Bayan dj Hollanda

Originally posted by Dj Cankiz View Post
    Beste ik ben Dj Cankiz,

En ben op zoek op een Dj die met mij samen wil werken in multiculturele bruiloften.

Bayan dj Hollanda
    Beste dj Cankiz,
    Ik heb wel interesse kan je aub meer informatie er over geven.
    Mvg
    Dj Hamed

Comment

Ik draai Latijns Caribisch muziek.

Comment

Originally posted by Dj LC View Post
        Ik draai Latijns Caribisch muziek.
        Ik draai dat zelf ook, ben wel meer een club dj. Maar ik sta open voor nieuwe dingen, ik ben dus geïnteresseerd.

Comment

Beste dj Cankiz,
          Ik ben sinds 1981 bezig als dj op radio stations en heb zowat bijna alles gedaan wat dj ooit heeft moeten doen in het leven behalve heel grote evenementen tot nu toe nog steeds niet . Ik ben allround dj en ken mijn platen van nu tot zo zeggen einde jaren 70 's mijn sterkte punten zijn disco , jive en de jaren 80 en oude R&B maar ik kan ook mijn mannetje staan op andere gebieden vanwege kennis van heel veel muziek . Heb mijn eigen controller die ik nu al 14 jaar gebruik en me tot heden mij mooi inkomsten heeft gebracht . Ik ben geen dure dj en alles kan besproken worden en ten slotte hou ik ik mijn woord maar het moet van beide kanten komen omdat anders dit voor mij de grootste afknappers zijn en sinds mijn leeftijd er geen tijd meer wil insteken met mensen die het niet echt voor gaan . Bij deze hoop ik je al klein beetje tegemoet te kunnen komen . grt Danny uit antwerpen .

Comment

Working...
          X