Announcement

Collapse
No announcement yet.

dj Gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dj Gezocht

Hey ,
    Ik ben Danny Marcelis 50 jaar jong en van 1981 ben ik al bezig om dj te worden en te zijn en wat al aardig gelukt is , maar heb er ongeveer 10 jaar tussen uit geweest je weet wel gezin huisje boompje enz en alles wat er toen was is helemaal verdwenen of zijn iets anders gaan doen .
    Bij deze stel ik me voor als iemand intresse in mij heeft mag je me contacteren hier of via mijn facebook .
    Ik ben allround dj sterk in disco en jive en R&B van vroeger en beetje nu maar house en nieuwere stylen zijn mij niet ombekend , heb ervaring in spelen voor 5 mensen als ook voor 1000 mensen heb ervaring in spelen in discotheken en als dans cafe's als cafe's waar voetbal supporters na de match wat vertier willen en dj goed van pas komt en trouwfeesten enz . mijn laatste speeldag is maar paar weken geleden dus stress is er bijna niet alleen begin bij nieuwe plaats is altijd in begin 5 min eng daarna kick de ervaring binnen en gaan we ervoor en laten we de mensen feesten en eigenaars verdienen .

alvast bedankt voor lezen van dit bericht .

grt ,

danny uit Antwerpen .

* Streamen op onze eigen server op hoge kwaliteit.
    * Geen ervaring of kennis nodig met goede uitleg & handleidingen.
    * Een leuk gezellig stabiel team en een vaste schema!

* Alle soorten muziek is welkom, jij bent de dj dus jij bent de baas!
    * Geen regels of kosten. Wij zorgen voor orde & legaal streamen.
    * Div. soorten software & direct inzetbaar!

Topdance radio
    info@topdance.nl

Comment

Working...
    X