Announcement

Collapse
No announcement yet.

De Vreemde Eend [Dordrecht]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De Vreemde Eend [Dordrecht]

In dordrecht is op vrijdag en zaterdag café de vreemd eend geopend, althans ze noemen zichzelf liever "ontmoetingsplek voor muziekanten en muziekliefhebbers" en daar is niets verkeerds aan gezegd.
    Treden ook regelmatig gevorderde jongeren vanuit de regionale muziekschool op en als je zin hebt kun je altijd nog wel even spelen met andere muzikanten of jezelf op de agenda laten zetten.

Hebben verder een bierkaart met wat leuke en vooral erg lekkere speciaal bieren.

Zoals ze zelf omschrijven:
    ..niet alleen geschikt als podium voor muzikanten, ook stand up comedians, clowns, poppenkastspelers, dichters en verhalenvertellers zijn welkom op ons podium. iedereen die iets te vertellen of te laten zien heeft, is welkom.
    Als je eens in de buurt bent, of er misschien zelf woont is dit zeker een aanrader!

p.s. ik kijk zelf wel altijd even op de agenda wat er speelt, niet alles is voor iedereen altijd even leuk natuurlijk. Maar voor ieder wat wils!

Leuk concept, zou volgens mij wel meer mogen gedaan worden. Een concept met potentieel als je het mij vraagt.

( en als je van lekkere bieren houd, zak eens af naar Belgie, ik denk dat we hier een dikke 2000 verschillende soorten/ merken bier hebben)

Comment

@Mathias
      Ik kom regelmatig zowel voor werk als privé in belgië en ben bekend met de diversiteit aan bieren. In nederland zijn er gelukkig redelijk wat horeca gelegenheden die de moeite nemen om een bierkaart samen te stellen met (hoe kan het ook anders) voornamelijk belgische bieren.

Comment

Minder bier, meer jammen a.u.b. :)

Comment

Wist niet dat zoiets in Dordrecht zat, kom op de foto's al 4 bekende van mij tegen. ;)

Comment

Working...
          X