49 Jarige zangeres/toetseniste met ervaring op het gebied van allround feestjes , bruiloften , dansavonden e.d zoekt een enthousiaste zanger(es) , bij voorkeur kun je ook iets spelen .
Reportoire : allround , stijldansen , feest en country. Diverse talen , ook Nederlands.
Ik kan ook teksten schrijven .
Momenteel ben ik weer met veel plezier begonnen als duo en treed ik op met een zeer ervaren zanger/ gitarist , maar omdat deze erg druk bezet is en ik toch aan de toekomst wil denken, sta ik open voor iets nieuws .
Dit kan ook in een trio of band zijn .
Wel is het zo dat je als duo makkelijk plaatsbaar bent.
Ik heb een eigen geluidsinstallatie en de nieuwste Korg Pa4x waarmee je alle kanten uit kunt . Heb mijn eigen band bij 😀
De installatie kan om te repeteren prima op onze boerderij blijven staan , en we kunnen er repeteren zonder limiet .😛
Wel treed ik graag op, niet alleen repeteren is mijn doel.
Graag je reactie .
06-21640856
Mvg Melanie
Reportoire : allround , stijldansen , feest en country. Diverse talen , ook Nederlands.
Ik kan ook teksten schrijven .
Momenteel ben ik weer met veel plezier begonnen als duo en treed ik op met een zeer ervaren zanger/ gitarist , maar omdat deze erg druk bezet is en ik toch aan de toekomst wil denken, sta ik open voor iets nieuws .
Dit kan ook in een trio of band zijn .
Wel is het zo dat je als duo makkelijk plaatsbaar bent.
Ik heb een eigen geluidsinstallatie en de nieuwste Korg Pa4x waarmee je alle kanten uit kunt . Heb mijn eigen band bij 😀
De installatie kan om te repeteren prima op onze boerderij blijven staan , en we kunnen er repeteren zonder limiet .😛
Wel treed ik graag op, niet alleen repeteren is mijn doel.
Graag je reactie .
06-21640856
Mvg Melanie