Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bassist gezocht voor Rock Coverband

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bassist gezocht voor Rock Coverband

Beste bassisten,

Wij zoeken een bassist die met ons mee wil bassen.

Wij bestaan uit drummer, 2 gitaristen en 2 zangeressen en maken vooral rock covers zoals nummers van Anouk, The Gossip, Skunk Enanci, Allanis Morressette, No Doubt, Sass Jordan, Melissa Etheridge, Maikel Jackson enz.

Ons doel is om zo spoedig mogelijk eens de bune op te klimmen en daar een spetterend en strak repetoir neer te zetten.

Onze visie is niet het nummer volledig te immiteren maar dit naar onze hand te zetten om een totale live beleving neer te zetten.

Wijoefenen in Klaaswaal.

Wij hebben een eigen repetitieruimte met eigen monitoren en proffesionele PA.

Spreekt dit je aan neem dan contact met ons op.
    Je spel is niet het belangrijkste, wel je inzet, en natuurlijk of het klikt.

Een hele goede avond. Mijn naam is Addy en ik las jullie advertentie. Het klinkt heerlijk om me hierbij aan te mogen sluiten. Alhoewel ik geen professionel bassist ben, denk ik wel een aardig partijtje mee te kunnen spelen.
    Op mijn inzet kan je altijd rekenen, ik besteed mijn tijd niet aan TV kijken, maar aan het oefenen op mijn 4 snarige vriend. Ik woon in Numansdorp, dus dat is niet al te ver uit de buurt. Als je reageert, dan kunnen we kijken of het klikt. addyweb1964@gmail.com en of 06-52547604

Comment

Tip: stuur een privé bericht. Voor je het weet zit je aan de spam ;-)

Comment

Working...
      X