Announcement

Collapse
No announcement yet.

Connect zoekt leden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Connect zoekt leden

Hallo bezoekers van het forum van Bax-Shop.

Mijn naam is Tim Schellekens (18 jaar) en ik kom uit 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant.

Ik ben een ervaren muziek producer en ben 5 jaar geleden gestopt met het spelen van electrische gitaar (heb 2 jaar electrische gitaar gespeelt).
    Kort daarna ben ik begonnen met muziek produceren en als DJ draaien.
    Ik speel sinds 2 maanden weer electrische gitaar en wil een band oprichten met een origineel concept.

Qua muziek stijl is het concept symphonische rock/progressive rock.
    Beetje de stijl van Muse en dan met electronische geluiden erin verwerkt zoals synths en trance/mysterieuze pads.
    Daar komt vooral mijn 4 jaar produceer ervaring goed van pas (zodat we zelf sound presets zoals synths kunnen ontwerpen en zelf onze muziek kunnnen produceren/mixen en masteren).

Wat ik vooral heel interesant vind aan Muse is dat ze klasieke/symphonische instrumenten in hun muziek verwerken.
    En hun teksten spreken mij persoonlijk erg aan vooral teksten van bijvoorbeeld "Muse - Uprising" en "Muse - Supremacy".

Dus teksten die gaan over mysterieuze dingen en bijvoorbeeld complottheorieën (omdat ik daar zelf ook veel over nadenk en het me daardoor dus erg aanspreekt).

De naam van de band wordt "Connect" omdat het de electronische invloeden verbind met rock en omdat door de gevoelens van de muziek personen met elkaar verbind (tenminste dat is het doel van Connect).

De indeling van de band:

- Lead Gitarist/Producer (Ik zelf)
    - Mannelijke Vocalist en Ritmisch/Ambient Gitarist (Die kan zingen in de stijl van bijvoorbeeld Muse, het liefst beetje mysterieus en het liefst beetje ervaring heeft met electrische gitaar.)
    - Bass Gitarist
    - Drummer
    - Toetsenist (Het liefst ook ervaring met synthesizers en andere electronische keyboards.)

Heb jij de juiste vaardigheden voor 1 van de 4 beschikbaren muzikale rollen voor Connect en lijkt jou het wat om een bandlid van Connect te worden.

Laat dan hieronder een reactie achter of stuur een email naar info.connectmusic@gmail.com

Zet daarin de volgende informatie:

- Naam
    - Leeftijd
    - Jouw ervaring in die muzikale rol en eventueel in een andere band.
    - Jou favoriete muziek stijlen.

Met vriendelijke groet Tim Schellekens.
Working...
X