Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sixties coverband “The Wurlitzers” zoeken een goede, strakke, solide bassist!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sixties coverband “The Wurlitzers” zoeken een goede, strakke, solide bassist!

Na 26 jaar trouwe dienst gaat onze huidige bassist ons in goede harmonie verlaten. Daarom zijn we op zoek naar een nieuwe stuwende kracht die heel graag deze belangrijke plaats in de band wil invullen. De band is in bezit van vervoer, een eigen gezellige repetitieruimte en een professionele PA -en lichtinstallatie, inclusief goede technici. Van jezelf inkopen is geen enkele sprake, de verdiensten uit optredens (± 8 á 10 x p/j) gaan in kas. Buiten het nastreven van een behoorlijk muzikaal niveau staan vriendschap, eerlijkheid en veel lol hoog in het vaandel. De Wurlitzers hebben een Facebook-pagina en een website www.wurlitzers.nl (alhoewel de website niet echt meer actueel is) . Onze voorkeur gaat uit naar een bassist die over een aantal van de volgende competenties beschikt: Gedrevenheid, enthousiasme, gevoel voor “de groove”, (ruime) bandervaring, geen podiumvrees en affiniteit met muziek uit de jaren 60/70. Het spelen van een bij-instrument en/of het kunnen zingen van een goede 2e stem is een pré.
    Is je interesse gewekt? Reageren kan per e-mail naar brake777@planet.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Hallo Theo ,

Na het ( helaas ) recentelijk uiteenvallen van m'n coverband , stel ik me dus weer beschikbaar als bassist.

Ik ben 62 jaar ,...in het bezit van goede spullen , ....vervoer ,....en gevoel voor humor.

Mijn vraag mbt de afstand : Waar repeteren jullie ? ( Ik woon namelijk in Nieuw-Vennep )

Hele vriendelijke groeten,

Sjors , 06-14105911

Comment

Working...
    X