Announcement

Collapse
No announcement yet.

toetsenist (piano en/of orgel) gezocht voor blues en rock band

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• toetsenist (piano en/of orgel) gezocht voor blues en rock band

Zanger/gitarist zoekt toetsenist (piano en/of orgel) voor blues en rock band Chicago blues maar ook zuidelijke blues is O.K. Muzieksleutel blues en rock geen "van dik hout zaag met planken"

Wie:
    Een Organist/toetsenist die buiten Blues ook andere stijlen beheerst zodat hij/zij met een frisse blik naar diverse Blues nummers kan kijken jong oud maakt niet uit als je maar muziekaal bent en een goede instrument beheersing hebt.

Doel:
    Chicago Blues nummers (Muddy, BB, Robert Johnson, etc, etc.) in een eigen jasje spelen. Hierbij staat muzikaliteit voorop dus dynamiek, soms authentiek, soms met een knipoog, ruimte geven.

Niet te lang in de oefenruimte minimaal 12 keer per jaar spelen.

Interesse? Stuur een bericht en dan maken we een keer een afspraak...

Maarten

Reactie toetsenist gezocht voor bluesband

Originally posted by MPD View Post
    Zanger/gitarist zoekt toetsenist (piano en/of orgel) voor blues en rock band Chicago blues maar ook zuidelijke blues is O.K. Muzieksleutel blues en rock geen "van dik hout zaag met planken"

Wie:
    Een Organist/toetsenist die buiten Blues ook andere stijlen beheerst zodat hij/zij met een frisse blik naar diverse Blues nummers kan kijken jong oud maakt niet uit als je maar muziekaal bent en een goede instrument beheersing hebt.

Doel:
    Chicago Blues nummers (Muddy, BB, Robert Johnson, etc, etc.) in een eigen jasje spelen. Hierbij staat muzikaliteit voorop dus dynamiek, soms authentiek, soms met een knipoog, ruimte geven.

Niet te lang in de oefenruimte minimaal 12 keer per jaar spelen.

Interesse? Stuur een bericht en dan maken we een keer een afspraak...

Maarten
    Hallo Maarten, ik ben een toetsenist uit Apeldoorn, in het bezit van stagepiano en hammondklavier met leslie. Momenteel niet al te veel werk staan, dus ben ik zoekende om me aan te sluiten bij een goede band met fijne muzikanten. Heb al het nodige aan ervaring, jullie verhaal sprak mij aan omdat ik vanuit het commerciele circuit een ommekeer heb gemaakt richting de blues. Dus een keertje samen wat proberen zou wat mij betreft altijd kunnen! Gr Eddy van de Bunte 0643 099235

Comment

Working...
    X