Announcement

Collapse
No announcement yet.

Call Me Blondie zoekt nieuwe Debbie Harry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Call Me Blondie zoekt nieuwe Debbie Harry

CALL ME BLONDIE – dé enige Nederlandse Blondie Tribute Band – is per direct op zoek naar een nieuwe Blondie!
    Call Me Blondie is een muzikale en visuele non-stop show die de Blondie hits uit de jaren 70, 80 en 90 doet herleven en is daarmee een ode aan Blondie.
    We zijn dan ook op zoek naar een charismatische zangeres mét acteerervaring die in de huid van de iconische Debbie Harry kan kruipen, om zo samen met de gestylde band die verrassende Blondie act neer te kunnen zetten.
    Dus ben jij tussen de 25 en 35 jaar, gedreven, ervaren, enthousiast en weet jij het publiek helemaal mee te nemen, dan ben jij de zangeres waar we op zoek naar zijn!

Call Me Blondie komt uit de IJmond, repeteert bij voorkeur in die regio en heeft een eigen manager die o.a. verantwoordelijk is voor het binnenhalen van optredens.
    Heb je interesse, ben je in het bezit van eigen vervoer en ben je in staat om snel het repertoire van Blondie (gezien de geplande gigs) eigen te maken, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@blondietribute.nl. We vragen minimaal een audio bestand met foto. Mocht je een filmpje kunnen sturen, dan zien we deze natuurlijk heel graag tegemoet.

Voor meer informatie over Call Me Blondie, check onze website: www.blondietribute.nl
Working...
X