Announcement

Collapse
No announcement yet.

Co Producer gezocht noord holland

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Co Producer gezocht noord holland

Hallo, ik zoek graag iemand waar ik mee kan samenwerken met FL studio 11 ik ben zelf al 2 jaar bezig en nog bezig met 5 projecten.
    Als ik alleen werk vind ik het soms erg moeilijk en als ik met iemand samen werk kan ik beter werken en overleggen hoe we onze project maken.
    Ik heb eerder met vrienden gewerkt maar zij willen niet met muziek verder gaan maar ik wel,
    graag meld ik jullie ook even dat ik slechthorend ben maar wel heeeeel veel met muziek bezig ben bijna elke dag ;3

ik hoor graag of jullie met me willen samen werken want ik heb wel veel ideeën op dit moment ^^

Mvg,

Joey

Hey Joey!

Na een halfjaar heeft niemand gereageerd.. Nu ik wel! Ik hoop dat je nog iemand zoekt.. Want ik ben namelijk geïnteresseerd. Zouden we elkaar kunnen ontmoeten en/of Skypen? Dan kunnen we het een en ander bespreken. Want ik wil namelijk weten: Hoe je werkt, wat je allemaal kunt, welke genre's je wilt maken, wat je wilt maken etc. etc... Dus als je wilt, antwoord me terug alsjeblieft! Als we beginnen, is er een hoop werk te doen!

M.V.G
    Gino :)

Comment

hoi joey

ik wil graag met je samen werken want ik ben ook geïnteresseerd en zou graag samen werken
      ik ben zelf ook slecht horen en ik heb een eigen productie studio hier bij mij thuis en wil graag met je in contact komen
      ik woon zelf in noord holland ik wil graag via skype in contact komen

groeten dave van den berg

Comment

Dat zou ik ook wel willen met je samenwerken, want alleen kan ik niet zoveel, ik woon in schipluiden, zullen we in contact komen via skype of facebook.

Comment

Hallo iedereen,

Ik zou ook graag met iemand willen samenwerken. :)
          Contact kan via skype, eventueel whatsapp etc.
          Contact me via sebasboy14@icloud.com of via 0641554902 of via skype gewoon (sebasboy13)

MVG,
          Sebastiaan
          Last edited by sebasboy14; Sunday-17-08-2014, 11:31. Reason: skype vergeten toe te voegen

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
            Dat zou ik ook wel willen met je samenwerken, want alleen kan ik niet zoveel, ik woon in schipluiden, zullen we in contact komen via skype of facebook.
            Wat is je skype?

Comment

hansadskype

dat is mijn skype naam

Comment

Working...
              X