Announcement

Collapse
No announcement yet.

Geluidstechnicus (Aankomend) gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geluidstechnicus (Aankomend) gezocht

Hoi,
    als 10-koppige band uit Zuid-Holland zijn wij op zoek naar een geluidstechnicus of iemand die daar in wil groeien (mag cursus volgen) voor bij optredens die wij 1 a 2 keer per maand doen.

Ervaring kan opgedaan worden tijdens repetities (2 x per maand) in Ridderkerk.

Er heerst een super sfeer en bij optredens word voor eten gezorgd en de reiskosten vergoed.

Maak kennis met ons op www.delight-in-him.com

Hoewel ik even twijfel over reisafstand en genre (en daarom niet meteen via mail reageer) wil ik wel een tip geven: een persoon zonder ervaring met een cursusje gaat hem niet worden.

Een band zoals jullie hem hebben is niet makkelijk om te mixen, dat moet je zonder ervaring niet willen gaan doen. Zoek iemand die al wat vaker achter een mengtafel gestaan heeft en die makkelijk een solide en goede basis neerzet.
    Daarnaast zijn de locaties waar jullie spelen ook niet makkelijk. Wil je het goed doen, richt je dan op iemand die weet wat ie doet!

Comment

ik heb net een mailtje naar jullie verstuurd

Comment

Hoi, bedankt voor je eerlijke visie. Bij nader inzien denk ik dat je gelijk hebt. Heb je nog suggesties?
        Grtz,
        Dick

Comment

Working...
        X