Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht nieuwe mensen voor een gezellig team

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht nieuwe mensen voor een gezellig team

Gezocht !!

1 , 2 personen die mee willen gaan naar feesten en willen draaien of / en afbouwen dus een totaal pakketje ook mensen die graag nog wat leren of mensen die graag foto's maken.

Hoezo ?

Ik heb 1 jonge gehad waar ik het samen mee deed maar tot mij verbazing verdween er langzaam steeds meer en dat is niet de bedoeling natuurlijk het kost allemaal veel geld en we werken er allemaal hard voor !

Dus ik zoek 1 of 2 gezellige mensen met eigen vervoer en die graag mee werken om een feest zo te maken dat het nooit meer word vergeten.

Uiteraard deel je mee in de opbrengst ( daar zullen we het dan nog goed over hebben )

Woon jij in de buurt van Renkum , Arnhem . Oosterbeek of omgeveing en lijkt het je wat je kan mij bereiken op de app 0621816427 of via hier :)

Hier een linkje naar de vernieuwde site ( nog niet helemaal af )

KLIK

lijkt mij dat dit meer past in het topic Roadie gezocht.

Ander ding: op je website staat: Hoe consumenten ons ervaren..... zou ik gewoon klanten van maken.

Comment

Oke dan mag deze worden verplaats als Rick dat wil doen :)
      Consumenten is een ander woord voor klanten maar ik zou hem aanpassen thanx voor de tip :)

Comment

Consumenten staat voor zover ik weet voor particuliere klanten.... bedrijven en instellingen duid je in de regel niet aan als consumenten. http://www.woorden.org/woord/consument

Comment

Inderdaad hij is aangepast ! thanx voor het mee kijken :)

Comment

Verplaatst!

Comment

Ik krijg veel reactie's van mensen die graag willen draaien op een feestje en dat is altijd makkelijk bij de hand te hebben maar wat ik zoek is dus iemand die met het complete plaatje wil mee werken :$

Groetjes
              mike

Comment

Working...
              X