Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ervaren geluidstechnicus aangeboden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ervaren geluidstechnicus aangeboden

Aangeboden: Ervaren geluidstechnicus.
    Geboorte jaar: 1975
    Ervaring: FOH en monitor regeling van bands (4 tot 6 man, publiek 1000+), Big band (30+ man, meerdere secties slagwerk, opname), Fanfare (20+ man, zang show).
    Tevens is er veel ervaring aanwezig op het gebied van electronica, electrotechniek, ict en licht techniek (DMX). Dus een allrounder. Ik kan inspringen waar nodig.
    Het starten met live spelen zonder enige soundcheck vooraf behoort ook tot het pakket ervaring. Maar liever starten we met soundcheck, uiteraard.
    Regio: de Meern/Woerden/Utrecht indien verder dan wordt reistijd een probleem en ga ik daar kosten voor rekenen.
    Apparatuur: Ik kan omgaan met een grote diversiteit aan apparatuur, grotendeels analoge mixers. Ik werk met de beschikbare apparatuur van de band, of die de band geregeld/ingehuurd heeft, bij voorkeur in overleg met mij.
    Indien gewenst kan ik een goed en duidelijk advies geven over wat te kopen (cq huren) indien een band groeiend is.
    Wat ik zoek: Liefst een Pop/dance (cover)band, met ervaring en doorzettings vermogen. Geen hardrock, geen klassiek, geen jazz. (Uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
    Deze voorkeur vloeit voort uit mijn eigen smaak. Dit is voor mij een hobby, geen noodzakelijk goed,
    dus ik wil daar staan genieten van de muziek. Ik geloof dat dat de kwaliteit ten goede komt.
    Een goede geluidstechnicus zou zich net zo goed een artiest moeten voelen als de drummer, de zanger of de bas gitarist.
    Mogelijkheden: Eenmalige oproep of enkele oproepen. In overleg mogelijk vast. Kosteloze kennismaking in repetitie ruimte, compleet met een vorm van soundcheck en test is geen probleem.
    Ik werk, zoals dat hoort, netjes met facturen.
    Kleine optredens (<200 man publiek b.v.) waar een geluidstechicus in sommige gevallen overbodig is, blijf ik het liefst ook weg. Ik wil me namelijk nuttig voelen.
    Ik vraag een gangbare/bescheiden gage.
    Ik heb één nadeel: ik mag wegens rugproblemen niet zwaar tillen!

Interesse?
    Neem contact op via mijn profiel op dit forum en stuur een privebericht of een e-mail via de beschikbare functies aldaar.

Ook beschikbaar voor ad-hoc/oproep oplossingen voor als je vaste geluidstechnicus verhinderd is. Neem op dezelfde manier als hierboven contact op, zorg ervoor dat je dan je telefoon nummer vermeld.
    Last edited by dplay; Wednesday-21-08-2013, 16:44.
Working...
X