Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vocals!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vocals!

Hoi mensen!

Misschien een vraag die niet in deze topic hoort, maar ik weet ook niet waar ik deze wel zou moeten plaatsen..
    De vraag is:
    Wie zou er voor ons vocals willen inspreken, of wie kent er een goede site waar je vocals kan laten inspreken om te verwerken in onze track.

Het maakt ons niet uit wie het inspreekt (Man of vrouw), maar aangezien we zelf niet beschikken over de juiste apparatuur / microfoon om een vocal goed en zuiver op te nemen, is onze vraag dus of iemand anders dit zou willen / kunnen doen?
    Het gaat om de vocals voor in een hardstyle-track, die best agressief en hard ingesproken mogen worden.

Heb je interesse om de vocals in te spreken, stuur dan even een privé-berichtje.
    Mocht je een goede site weten waar de vocals ingesproken zouden kunnen worden, zet dan de link in een reactie hieronder.

Alvast bedankt!

Wat dacht je van het topic 'Vocalist gezocht'?

Nu niet eentje daarin gaan openen. Ronald verplaatst je er vast wel heen....

Comment

Bij deze verplaatst naar het juiste forum.

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
        Bij deze verplaatst naar het juiste forum.
        Ah top!
        Bedankt!

Comment

Ik heb in het verleden wel eens jingles voor mezelf laten inspreken door een professionele voice over. Je krijgt dan echt kwaliteit aangeleverd en bovendien beschikbaar in alle mogelijke intonaties, zodat je zelf kan kiezen welk stuk je het best kan toepassen.

Een professioneel resultaat kost echter ook wat, maar een plaats waar je alles op internet kan vinden is in ieder geval stemmenbank.nl

Comment

Working...
          X